• 1augusti2009

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

min våg hemma stod på 89.9 imorse, vilken känsla med en 8 först det var såååååååååååååå länge sedan sist :-d

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam i massor!

• 1augusti2009

TACK och grattis till ditt fina resultat, jag är dig hack i häl

Hur lång är du? Hur mkt vill du väga?

KRAM

MilosMamma skrev 2009-03-29 11:29:47 följande:
    Yes! I morse stod min våg på 87,4 =)
  • 1augusti2009

Pentan: Tack vännen Skönt att det går så bra för dig med, du är min idol

emersson: jag dricker cola zero och har inge problem med ketosen.

Milosmamma: MAN FÅR GNÄLLA NÄR MAN GÅR PÅ CK

Kram på er alla!

• 1augusti2009

Fan vad nice

MilosMamma skrev 2009-03-30 10:11:03 följande:
    87,0 idag... jag ser sexan hörnni =)Hur mycket tränar ni alla här inne?
  • 1augusti2009

Idag var min första dag på en 10v lång somatisk praktik.
    Var på samma ställe i sommras och jobbade i 3 månader. Det var många som satt i fikasoffan och fick titta en och två ggr... Har du jobbat här? Tycker att jag känne rigen dig... Men GUD det är ju du, vart har du tagit vägen????

De såg mig när jag hade 25 kilo till på kroppen, så det är så roligt för dessa kommentarer har jag inte hört ännu. Det blir ju antagligen sån stor skillnad från början till nu, än när man ser ngn varje dag

KRAM till er alla och grattis till alla - på vågen!

• 1augusti2009

Idag var min första dag på en 10v lång somatisk praktik.
    Var på samma ställe i sommras och jobbade i 3 månader. Det var många som satt i fikasoffan och fick titta en och två ggr... Har du jobbat här? Tycker att jag känne rigen dig... Men GUD det är ju du, vart har du tagit vägen????

De såg mig när jag hade 25 kilo till på kroppen, så det är så roligt för dessa kommentarer har jag inte hört ännu. Det blir ju antagligen sån stor skillnad från början till nu, än när man ser ngn varje dag

KRAM till er alla och grattis till alla - på vågen!

• 1augusti2009

Åhhhhh grattis, fy fasiekn vad skönt det måste kännas,kanonbra jobbat

bongen80 skrev 2009-03-30 17:34:46 följande:
    JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!! Fast tjänst på 75%. Kom från intrevjun idag o det blev klart redan inne på samtalet. Känns som man är kärringen mot strömmen nu när så många mister sina jobb. Jag är sååå glad, nu slipper jag oroa mig för vad jag ska göra när föräldraledigheten tar slut. Så från 1 maj får sambon vara föräldraledig. Jippi jippi jippi! Vet inte vart jag skulle skriva inlägget om inte här inne hos alla er mysiga tjejer...Nu känner jag mig ännu mer taggad o motiverad. Allt faller på plats, jag har tagit tag i mitt liv o gjort stora förändringar i min livsstil och nu kommer jobbet. En mycket bra dag
  • 1augusti2009

Hej jag har varit på praktik första dagen och har precis kommit hem....

Min första konsulent sa NEJ till gurka och allt anant som zero funlight mm, endast smaksatt bubbel typ Loka.

Min nuvarande konsulent säger jag till fun light och zero men i måttliga mängder.

Jag går ner och jag dricker ganska mkt zero, men märker att vattnet blir lidande så det måste jag ta tag i

KRAM å hoppas ni har haft en bra dag!

• 1augusti2009

Studetnt73: Välkommen hit!

bongen80: Du har alltid så snälla ord kan inte börja dagen på ett bättre sätt, TACK!

Kämpa på nu alla för vi är såååååååååååååååååååååååååå jäkla bra

Nu sk ajg till praktiken igen, KRAM!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!