• Heloise

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Jag ska nog byta till cambridge fick bryta ren kur igår
    Det är ngt som min kropp revolterar emot kanske går bättre med cambridge? Kräktes igår och mådde jättedåligt fick dessutom störtblödning( har inte mens pga hormonspiral dessutom helt fel tid i månaden) kändes inte bra. Jag har mått jättebra på 3 påsar och ett mål mat, ser till att äta välbalanserat det målet jag äter (äter även tillskott), men såg att de säljer cambridge här i stan ska nog prova det och se om det går bättre på ren kur, vill ju gärna gå på ren kur men det är inte kul när det känns som hela kroppen klappar ihop

Tokstolla skrev 2009-02-08 15:27:36 följande:
    Lite förvirrande att du bytt avatar hihi iaf, jag blir faktiskt lite orolig för dig. Om man nu ska äta 5 påsar nutrilett i max 14 dagar eftersom de inte anses vara godkända som enda näring i mer än 2 veckor (De fullföljer inte 100% RDI på allt) och du bara äter 3påsar + 1 mål mat om dagen?? Får du verkligen i dig tillräckligt med vitaminer och mineraler? Du känner ju självklart din kropp och om den mår bra, men bara en liten tanke att ägna någon sekund på om ifall du skulle börja känna dig lite knepigt på något sätt. *Kram*
  • Heloise

Jag ska över till min kompis som är läkare( helt överlägset) och ta lite blodtryck osv, men hon trodde att det nog bara var för att det vart sådan omställning( inge fast föda alls) som jag fick mens. Liten chock bara,är nog ingen fara alls.
    Har 6 påsar kvar sen så ska jag prova cambridge får se om det blir annorlunda på det.
    Skulle vilja göra 8 veckor på ren kur, får väl bara bita ihop och prova igen

Tokstolla skrev 2009-02-08 16:29:04 följande:
    Å nej! Har du möjlighet att få en tid på VC? Dom kanske kan göra ett rutinprov - kolla vitaminer, järnbrist? B12brist? Inte vet jag men det låter inget vidare alls. Hoppas det verkligen ordnar sig snart. *KRAM*
  • Heloise

Jag ska över till min kompis som är läkare( helt överlägset) och ta lite blodtryck osv, men hon trodde att det nog bara var för att det vart sådan omställning( inge fast föda alls) som jag fick mens. Liten chock bara,är nog ingen fara alls.
    Har 6 påsar kvar sen så ska jag prova cambridge får se om det blir annorlunda på det.
    Skulle vilja göra 8 veckor på ren kur, får väl bara bita ihop och prova igen

Tokstolla skrev 2009-02-08 16:29:04 följande:
    Å nej! Har du möjlighet att få en tid på VC? Dom kanske kan göra ett rutinprov - kolla vitaminer, järnbrist? B12brist? Inte vet jag men det låter inget vidare alls. Hoppas det verkligen ordnar sig snart. *KRAM*
  • Heloise

Hej igen!
    Nu har jag inget val längre och har shoppat upp mig på CK påsar den här ggr istf Nutrilett som gjorde att ajg mådde ganska dåligt. Jag fyllde 30 för en dryg vecka sen( tragiskt i sig känns det som) och jag vill inte vara både fet och gammal
    Så jag satsar på tio veckor och börjar idag, om ni kan så kan väl jag som dessutom har tiden flåsande i nacken(5 månader kvar). Om 10 veckor får jag besök av kompisar från Australien i 10 dagar så jag har tänkt gått över till kombikur under den tiden och sedan ta ytterligare 3 veckor ren kur innan bröllopet.
    Jag har 85 kg som mål tills slutet av maj( då jag verkligen måste beställa en klänning och be en bön till gudarna att rushorder fungerar som det ska)men så länge jag ligger under 90 så är jag glad.
    Jag är trött på att vara fet framför allt trött på att känna mig fet och ful!!!

• Heloise

måste säga att ck har ryckt upp sig sen jag provade det sist, då var det avskyvärt värre än nutrilett men nu är det helt annan smak på dem. Positivt överraskad måste jag säga.

• Heloise

so far so good haha!

Förutom att min dumma jävla syrra ringde och gjorde mig så arg att jag hoppade, varför kan inte folk bara låta en planera sitt trevliga vackra bröllop ifred och vara glada för att de får komma?
    Inga stora grejjer när magen är tom!

• Heloise

cbk09
    Herregud vilken j-la idiot! Stor kram
    Ni andra är så duktiga, egentligen borde jag hålla på och göra arrayer och loopar och annat kul men jag känner att det är trevligare här
    lycka till i kväll på vägningen!
    Ni är alla en sådan källa till inspiration!

• Heloise

Dag två är snart klar, känner mig pigg och glad. Inte så himla hungrig heller, fryser som bara den och snorar, är jag hemsk om ja ghoppas på en lite febersväng så därlagom tills imorron som håller i sig över dag 3-4 och 5 som är mina värsta dagar

Tog en sväng på stan oxå och köpte ett apr nya jeans antagligen otorligt korkat för jag hoppas att jag inte kan ha dem om ngr veckor men jag har inga jeans och måste ha ngt att ha på mig. Sen slank det ner en tunika och ett par tights och lite smink av bara farten.
    Fasar för imorron och helgen vet att dag 3 och 4 brukar vara avskyvärda för mig.
    Ska ta ett bad och sedan ta med mig datorn till sovrummet och kika på lite avsnitt av Being Human!

• Heloise

det är säkert inte bra att väga sig redan nu men jag kunde itne låta bli! -3.2 på 2 dagar( inne på 3 dagen nu)vet att det är mest vatten men jag låtsas som att det är fett och blir lite glad haha.
    Fick återkrav från CSN idag, sweet precis vad man vill när man sparar till bröllop! Men vi får väl äta ck i 2 månader och spara en 15 000 eller nått haha

• Heloise

Fjärde dagen brukar vara värst för mig med; trodde 3e skulle vara värre men jag har sett till att vara sysselsatt hela tiden.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!