• Heloise

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Dag 10 och - 7kg
    Jag gick kanske upp ca 5 kg när jag slutade röka( gud vad jag önskar jag rökte nu). Det var itne så svårt att sluta som jag trodde , precis som det här inte är så svårt som jag trodde haha.
    Fast idag känns som det kan bli en dryg dag, jag är hungrig har ont i huvudet och är allmänt grining. Kan ju vara för att ajg måste jobba hela helgen
    Vad ni är duktiga alla tjejer( killar med om ni läser men inte skriver)
    Hej alla nya
    Kram

• Heloise

Haha det värsta har gått över, det går lite i vågor vissa dar är lite knepigare än andra
    I dag tex hade jag skola på morron och sen jobbar jag hela dagen, då blir det fel med påsarna för mig. Jag brukar dricka första runt 13 sen 18 och 21 eller nått, eftersom jag går distansutb och bara jobbar kväll så spar jag påsarna. Är inte hungrig på morron heller, men jag har druckit två koppar te och då lugnade det värsta ner sig. Nu blir de tinga problem med att vänta 1 1/2 h till innan nästa
    Jag lovar det ger med sig, iaf det värsta

bongen80 skrev 2009-03-13 16:36:02 följande:
    å fy är du hungrig fortfarande?? det värsta skulle ju gå över efter 3-4 dagar. Låter inte hoppfullt....Förresten är det fler än jag som blivit lös i magen av det här? Det står att man ska dricka mycket o ev äta linfrön för att motverka förstoppning. Men åt mig är det tvärtom. Det rinner som vatten. Är det slaggprodukter? I så fall har jag väääääääldigt mycket skräp i systemet.
  • Heloise
    lönnsjö skrev 2009-03-13 19:33:00 följande:
    Mat mat mat mat mat...särskilt en kycklingsallad. Åh vad gott!! Såg att klockan var över sju och kom på att jag hade sista påsen kvar. Känns bättre nu Men annars har det varit en tung dag. Tänkt mycket på mat. Jag har satt upp ett delmål till på tisdag, Då har jag gått på ren kur i 2 veckor. Vill nog försöka mars månad ut. Ska genast beställa mer påsar
    Hahaha följer vi varandra så precis, kycklingsallad med fetaost mmmm, jag ska ta ett hett bad och sen min kvällsshake varm tror jag.
  • Heloise

jaha då har jag genomlevt en till jobbig dag, hoppas imorron blir bättre. Verkar helt sant att v 2 är upp och ner haha, men bara 2 dagar kvar på v 2 sen är det v 3 yay!

• Heloise

Tack men det är tack vare dig och Pentan som jag biter ihop
    Hittade den pperfekta klänningen igår, allt går neklare då haha jag måste bara komma i den om ett par månader!
    kram på er

1augusti2009 skrev 2009-03-15 10:12:12 följande:
    Vad duktig du är Styrkekram från mig!
  • Heloise

ja just det dag 12( på morronen så egentligen efter 11 dagar haha)-7.7

• Heloise

dag 13 och det har stagnerat lite i vikten; tycker verkligen att det är för tidigt, undra vad jag gör för fel? Jag dricker som jag ska, jag har inte ens nästan fuskat. Bara bitit ihop suck! Jaja -8 är väl inte så tokigt men skulle gärna vilja ha bort 2 kg til innan vecka 3, det var iaf det jag hade hoppats på!

• Heloise

Ok nu har hårstrået i halsen gett sig till känna fan vad irriterande!!!!!
    Hur länge ska det vara så? Annars har det gått bra

• Heloise

Jag har läst här att många upplever att de har ett hårstrå ihalsen ( det känns så) efter ngn vecka. Nu har det gett sig till känna hos mig, väldigt irriterande.
    annars går det bra det här är dag 14 ka väga mig snart får vi se!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!