• bongen80

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Heloise skrev 2009-03-13 16:24:26 följande:
    Dag 10 och - 7kg Jag gick kanske upp ca 5 kg när jag slutade röka( gud vad jag önskar jag rökte nu). Det var itne så svårt att sluta som jag trodde , precis som det här inte är så svårt som jag trodde haha.Fast idag känns som det kan bli en dryg dag, jag är hungrig har ont i huvudet och är allmänt grining. Kan ju vara för att ajg måste jobba hela helgen Vad ni är duktiga alla tjejer( killar med om ni läser men inte skriver)Hej alla nyaKram
    å fy är du hungrig fortfarande?? det värsta skulle ju gå över efter 3-4 dagar. Låter inte hoppfullt....

Förresten är det fler än jag som blivit lös i magen av det här? Det står att man ska dricka mycket o ev äta linfrön för att motverka förstoppning. Men åt mig är det tvärtom. Det rinner som vatten. Är det slaggprodukter? I så fall har jag väääääääldigt mycket skräp i systemet.
  • bongen80
    1augusti2009 skrev 2009-03-13 16:35:56 följande:
    Har startat en blogg nu om resan mot bröllopsdagen, där skriver jag även om vikten med kort mm.Kolla gärna brollop.mikkola.se till höger finns en kategori som heter Helenas viktresa.Det kommer mer inom kort så fort jag får lite ledig tid över
    Läste din viktresa. Måste säga att jag är grymt imponerad. Vi har samma konsulent, fast jag håller till i Leksand. Jag var sååå nervös när jag skulle gå dit första gången, men sen såg jag att det var Ingegerd ( hon var barnmorska i vår föräldragrupp för 10 år sen.) o hon är ju bara så underbar. Kändes även skönt att det inte stod nån liten spätta på 50 kg bakom disken haha
  • bongen80

Inne på dag 5 redan! De 2 första dagarna kändes inge kul alls. Var hugrig hela tiden o hade ont i huvudet. Redan 3:e dagen kändes det bättre. Blandar någon shake med kaffe suuupergott eftersom jag inte "får" ha mjölk i kaffet. Motivationen är på topp än så länge o idag kom min orbitrek hem!!! Nu ska den monteras o sen kan jag börja träna när det passar mig. Är lite svårt (dålig ursäkt???) att komma iväg med 3 barn hemma o en sambo som jobbar borta. Men nu kommer jag inte undan....hahaha

• bongen80
    Heloise skrev 2009-03-17 00:26:31 följande:
    Ok nu har hårstrået i halsen gett sig till känna fan vad irriterande!!!!!Hur länge ska det vara så? Annars har det gått bra
    jag hänger inte riktigt med där... är jag bakom flötet eller
  • bongen80
    Heloise skrev 2009-03-17 17:20:51 följande:
    dag 14 innan shake -8.5kg
    wow! det är ju mer än 4 kg i veckan. va kul!
  • bongen80

Ska in på vägning imorgon. Nervöst! Hoppas det har gett resultat.

• bongen80
    1augusti2009 skrev 2009-03-18 11:59:50 följande:
    Dag 73:Hej, finns nya kort om ngn vill se i min blogg brollop.mikkola.seUnder kategorin: Helenas viktresa!FAN vad ni är duktiga, å välkommen att köra igån Hemlig2009 KRAM
    vilken skillnad på tjej! herregud! det ger mig ytterligare motivering. Jag vill också bli fiiiiiiiiiiiiin
  • bongen80

-2,3 kg på 1 vecka. Ärligt talat trodde jag att det skulle bli en otrolig kickstart med ren kur. Ingen vidare sporre till nästa vecka men men.... Brukar kroppen ha svårt att släppa ifrån sig fett i början eller är det bara jag?? Hoppas på bättre resultat till nästa vägning. Måste få ihop min kompis Orbitrek som står i kartongen o lipar åt mig.

• bongen80
    Fjällbruttan skrev 2009-03-18 16:40:56 följande:
    Hallå!!Tack gode gud att ni startat denna tråden!!Jag är på min första dag, huvudet värker, jag är konstant kissnödig, hungrig och vill inte ens tänka på att laga mat till barnen!!! JAG ÄR GNÄLLIG Men... nu har jag läst lite i tråden och det verkar finnas hopp Det är tur att familjen stöttar mig, m2B ringde tom. hem idag från jobbet och hejade på mig, det kändes gott i hjärtat!I´ll be back!!
    Du har hamnat i helt rätt tråd. Tjejerna här inne är fantastiska! Oavsett om man kämpar med 5 eller 50 kg så vill vi alla nå samma mål.
  • bongen80
    Panzerfaust skrev 2009-03-18 17:18:35 följande:
    2,3kg på en vecka är ju inte uselt skulle du hålla den nivån är det ju 23kg på två och en halv månad...
    Nej kanske inte, men med tanke på att ca 2 kg av det är vätska från nån depo i kroppen så betyder det 3 hg fett.....men alla kilon räknas o det har tagit 28 år att bygga denna fettbomb så det lär ju inte gå bort på 1 vecka eller 2...
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!