• bongen80

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

student73 skrev 2009-04-01 09:02:25 följande:
    Idag har jag börjat med renkur igen (har tappat räkningen på hur många gånger försökt). Vågen visade 99kg, det är alldeles för mycket till mina 1,61cm.Jag känner mig jätte motiverad den här gången. Att bli normalviktig är min stora dröm, har inte varit det på 13 år.
    Välkommen hit!!!

Det här är min stora räddning, att kunna se att det finns fler som kämpar. Kolla in bl a 1augusti2009, hennes viktresa är fantastisk. Tjejerna (vet inte om det är några killar här) är mina stora idoler. Måste tillägga att den här metoden är den enda som fungerat på mig o jag har provat allt. LCHF, viktväktare, naturdiet, GI mm. Skillnaden här är också konsulenten som finns till hands och som jag åker till varje vecka. Jag behöver någon som håller koll på mig.

Lycka till!
  • bongen80
    1augusti2009 skrev 2009-04-01 09:40:52 följande:
    Studetnt73: Välkommen hit!bongen80: Du har alltid så snälla ord kan inte börja dagen på ett bättre sätt, TACK!Kämpa på nu alla för vi är såååååååååååååååååååååååååå jäkla bra Nu sk ajg till praktiken igen, KRAM!
    Förresten om du tycker det är jobbigt att inte få väga dig så har Ingegerd öppet i Leksand idag 15-17 o imorgon 14-16
  • bongen80
    1augusti2009 skrev 2009-04-01 10:09:43 följande:
    Aha... bra å veta, för det är Ingegerd jag har men i Djurås på torsdagr kl 17-18 men de fick inte ha lokalen denna vecka!Ja just du bodde i Leksand?KRAM
    Japp här bor jag.... de har även öppet på tisdagar 15.30-17.30

Och i tällberg varje dag 11-18 lörd-sönd 11-17 vid tällbergskiosken. Så nog kan du väga dig även om Djurås är stängt.

Hur länge har du läst till SSK? Är så sugen på att börja själv, vill bli barnmorska när jag blir stor.
  • bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-01 11:50:00 följande:
    Sega våååg =)idag vägde jag 2 hg mer än igår, det är verkligen INTE bra!
    WTF händer med dig?? Hur kan du gå upp i vikt av cambridge? Har du ingen konsulent du kan ringa till?
  • bongen80

Laxen tror jag inte ett dugg på, inte dropsen heller. I så fall skulle jag också gå upp i vikt. Jag äter 1 mål mat om dagen resten shakes utöver det knaprar jag lite råkostsallad när hungern är som värst. Undviker dock i möjligaste mån alla kolhydrater. Hittills har det funkat, men jag ska inte ge mig fan på det, ska väga mig idag, så jag återkommer.

Men jag provade brudklänningen jag köpte för någon månad sen. Då kunde jag inte dra upp dragkedja...men det kunde jag nu!!!! Ska dock inte ha den (har beställt en annan i smyg hihi) men ändå!!!!!

• bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-01 12:02:36 följande:
    ÅH va kul sånt är roligt =)Alltså jag tror jag är lite väl niprig med, för egentligen har jag gått ner 2 hg den igår, fast jag vägde mej ju 78 ggr typ igår så ja.. Usch jag blir så besatt av den där jävla vågen, bätter BARA varje morgon =P
    bättre BARA 1 gång i veckan, men det är jävligt svårt att hålla sig, den står ju där o ropar varje gång jag kommer in på toa. Räknar bara konsulentens våg dock, eftersom de inte visar exakt lika o det jag utgår ifrån är det jag vägde på hennes våg.
  • bongen80
    Heloise skrev 2009-04-01 12:40:07 följande:
    Har väldigtr svårt att tro att de har rätt att göra det, bestrid utav helvete. Hon är ju bara ett barn.Tappa inte modet nu tjejen, utan ta kontakt med en advokat.Kram
    Men hallå??? 1 april????
  • bongen80

-1,8 kg så nu är det -5,9 kg på 3 veckor. Känns himla bra. Tittade i kyldisken på affären, det är ju 6 stora margarinförpackningar!!! Uscha va äckligt, de vill jag inte ha tillbaka igen och mer ska bort det är ett som är säkert

• bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-01 18:34:09 följande:
    Jag ska ha mens nu idag, den kommer väl dom närmsta dagarna kan det ha nått med vikten o göra? Jag brukar bli ganska svullen.Jag menar eftersom jag gått upp 0,5 kilo
    alldeles säkert!
  • bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-02 15:45:11 följande:
    Ja sådär är fan min kropp med, den gör allt för att jag ska misslyckas typ.Jag vill så gärna få en riktig kick, att bli av med 10 kilo ganska fort blir man sporrad av men -5 gör varken till eller ifrån, det märks liksom kanppt när man är såhär stor.
    Jag är ju så glömsk så jag borde skämmas...men hur länge har du hållt på?
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!