• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • nni
    Flisa80 skrev 2009-03-16 19:30:16 följande:
    Suuuperfin, det är klart att du ska beställa den!!!
    [/citat]

Jaa. Det lutar sig ditår.
    090619 skrev 2009-03-17 11:38:57 följande:
    [citat]
    Nu rör det på sig igen.. hinderprövningen har kommit och på torsdag ska vi träffa cateringfirman som ska stå för maten.Hur går det för er brudar?
    Kul! Ska Också skicka hindersprövning snart, prata med prästen, boka makeup-artist. Innan pysslandet börjar.

Men först beställa klänning. Ska ut o kika först i affärer o testa tror jag. Har fått det rådet. E svårt, klänningen e viktig tycker jag.
  • 090619
    nni skrev 2009-03-17 11:50:29 följande:
    Ska ut o kika först i affärer o testa tror jag. Har fått det rådet. E svårt, klänningen e viktig tycker jag.
    Visst är klänningen viktig och du gör rätt i att kika runt lite först även om den du hittat är jättevacker. För mig blev det den första jag provade :)
  • nni
    090619 skrev 2009-03-17 11:56:57 följande:
    Visst är klänningen viktig och du gör rätt i att kika runt lite först även om den du hittat är jättevacker. För mig blev det den första jag provade :)
    Vad roligt! E så synd jag hittar klänningar jag inte kan prova innan (på nätet) Men om jag inte hittar ngn så beställer jag den jag länkat. Tror dock jag hittar en ute om jag verkligen letar. Finns ju många underbara, men den ska vara perfekt.
  • nni

Jaa!
    Jag har bokat makeup-artist. Alla bokningar klara, förutom kläderna o ringarna. Som kommer härnäst. Pust.

• Tidsmaskin

Vi önskar oss uppläggningsfat av servisen "Picknick". Den är från 50-talet och hittas hos antikvitetshandlare typ. Dyra delar. Kastruller som vi sett ut och specificerat. Bestick. Sedan har vi tänkt se ut några tavlor på olika gallerier och skriver då ut var de finns. Sen har vi skrivit upplevelser inom området mat och dryck. Det är typ det, och så bidrag till resan förstås.
    Hade varit bra att komma på några fler saker också. Men vi vill ju bara skriva sådant vi verkligen vill ha.

Miss Moneypenny skrev 2009-03-13 15:55:01 följande:

Vilken typ av saker? Typ glas och sånt? Det är så svårt det där och det känns så dumt om det är gyra saker. Vi funderar ändå på att lägga till några saker eftersom många inte gillar det här med bidrag till resan.
  • Tidsmaskin

Å, vilken fin klänning!
    Jag har också en blomma på min!

nni skrev 2009-03-16 10:50:02 följande:
    Oh oh! Jag ska nog beställa en helt ljuvlig klänning. Känns helt perfekt för mig!www.edenbridals.com/popup_image_test3.phpHoppas jag nu inte får kalla fötter. Nä men ska NOG beställa.
  • Tidsmaskin

Hur lång tid tog det att få svar på hindersprövningen?
    Känns som det var längesen (men det 'r nog bara en vecka).

090619 skrev 2009-03-17 11:38:57 följande:
    Nu rör det på sig igen.. hinderprövningen har kommit och på torsdag ska vi träffa cateringfirman som ska stå för maten.Hur går det för er brudar?
  • Tidsmaskin

För mig med!

090619 skrev 2009-03-17 11:56:57 följande:
  • Tidsmaskin

Grattis! Vad blev det för nån? (nyfiken)

Villesmamma skrev 2009-03-18 20:34:46 följande:
    Vi har äntligen hittat en fotograf! Jag är såååå glad:)
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3