• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • Miss Moneypenny

Vilken typ av saker? Typ glas och sånt? Det är så svårt det där och det känns så dumt om det är gyra saker. Vi funderar ändå på att lägga till några saker eftersom många inte gillar det här med bidrag till resan.

Tidsmaskin skrev 2009-03-13 14:44:57 följande:
    Apropå bröllopspresenter så har vi också önskat oss bidrag till resan. Men vi har en del annat också på listan. Folk brukar gillar att ge saker vet jag av erfarenhet. : )
  • Miss Moneypenny

"dyra" ska det stå...inte "gyra"

• Miss Moneypenny

Åh, vad fin! Verkligen underbar!

nni skrev 2009-03-16 10:50:02 följande:
    Oh oh! Jag ska nog beställa en helt ljuvlig klänning. Känns helt perfekt för mig!www.edenbridals.com/popup_image_test3.phpHoppas jag nu inte får kalla fötter. Nä men ska NOG beställa.
  • 090619

Verkligen jättevacker... beställ den!

Oh oh! Jag ska nog beställa en helt ljuvlig klänning. Känns helt perfekt för mig!www.edenbridals.com/popup_image_test3.phpHoppas jag nu inte får kalla fötter. Nä men ska NOG beställa.
  • MulleNuh

Ja den MÅSTE du köpa! Så himla snygg!

• nni

Åh tack tack alla för respons!!!!
    Ja jag vill beställa, ska bara få tummarna loss.

• Flisa80
    Suuuperfin, det är klart att du ska beställa den!!!
  • 090619

Nu rör det på sig igen.. hinderprövningen har kommit och på torsdag ska vi träffa cateringfirman som ska stå för maten.
    Hur går det för er brudar?

• xmarsan

Vi har också fått hinderprövningen precis! Så spännande!

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3