Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Miss Moneypenny skrev 2009-04-22 15:49:06 följande:
Miss M: Jättefina ringar!!!
Japp, det är den smala som är vigselringen. Det är 14 st diamanter och de glittrade verkligen mer än jag trodde. Det är roligt, har aldrig kostat på mig fina ringar förut och har alltid tänkt "äsch, det spelar väl ingen roll..Snö och Pilgrim har ju fina grejer" men det är verkligen skillnad.
Jag får hämta ut min klänning idag. Iiiiih, det är verkligen nervöst.
Jag väntar på posten nu så att jag kan få avin. Jag är ju hemma med bihåleinflammation..så lägligt :)
Kommer inte avin så ska jag ringa och försöka få ett kolliID.
ahaa ok..
Miss Moneypenny skrev 2009-04-23 10:28:32 följande:
Miss moneypenny; Men vigselringen får man unna sig lite mer med, tycker jag också.
Kul med klänningen! Jag ska inte få hem min förrän om ca en månad...men går nog snabbt. Ska ringa om tårtbokning idag.
Miss Moneypenny: Finfina ringar!! och spännande att hämta klänningen!!!
Miss Moneypenny skrev 2009-04-23 10:28:32 följande:
Hämtade ut min bröllopsväska på posten idag, den var jättefin! Hoppas att den är i rätt nyans till klänningen bara, har inte hunnit jämföra än. Annars får det gå ändå. Den kostade ju under 200:- så är ju ett bra pris iaf. Jag köpte den här:
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=300306675779
Äsch det gick inte att länka. Aja det finns en halvdålig bild i mitt galleri ändå.
Miss Moneypenny: Hur har det gått med klänningen? :D
Jag tycker också att man får unna sig lite med vigselringen, man ska ju ha den ett bra tag så det är ju bra om man blir nöjd!