• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • JennyLH

Vi ska inte heller ge varrandra nåt.

• nni

Secret box ska jag ju ge Tycker det e personligt o han kommer älska det! Haha.

• Miss Moneypenny

Vi ska inte heller ha någon morgongåva men tycker det här med secret box verkar lite kul ändå. Tror inte min sambon ens vet vad det är. Fast om jag känner mig själv så skulle det inte funka, jag skulle vara alldeles för självkritisk och inte tycka att jag ser bra ut och sånt.

nni skrev 2009-04-05 23:55:02 följande:
    Secret box ska jag ju ge Tycker det e personligt o han kommer älska det! Haha.
  • Red Scarlet

Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 08:26:40 följande:

Vi ska inte heller ha någon morgongåva men tycker det här med secret box verkar lite kul ändå. Tror inte min sambon ens vet vad det är. Fast om jag känner mig själv så skulle det inte funka, jag skulle vara alldeles för självkritisk och inte tycka att jag ser bra ut och sånt.
    Men det är ju inte du som ska bedöma det utan din blivande ;) Jag är också otroligt självkritisk men försöker tänka på att han faktiskt tycker att jag är jättevacker på i princip alla kort (medan jag kanske kan godkänna ett kort av femtio på mig) och jag vet att han kommer att bli överlycklig över de bilderna. Eftersom korten ska vara sensuella kommer det inte alla bilder vara helkroppsbilder, vissa kanske bara är inzoomade på något, typ ryggen eller sidan.. har svårt att till och med JAG ska kunna misslyckas med att få min korsettsnörning fotad ;)
  • Red Scarlet

uuh.. "jag har svårt att TRO att till och med JAG..."

skulle det stå.. vindögd så här tidigt på morgonen. o_O

• Miss Moneypenny

Ja, du har såklart rätt Sen är ju fotografen proffs och ska väl kunna ta fram ens bästa sidor. Retuschering finns ju också :)

Berätta gärna hur det gick sen!

Red Scarlet skrev 2009-04-06 08:32:31 följande:

Men det är ju inte du som ska bedöma det utan din blivande ;) Jag är också otroligt självkritisk men försöker tänka på att han faktiskt tycker att jag är jättevacker på i princip alla kort (medan jag kanske kan godkänna ett kort av femtio på mig) och jag vet att han kommer att bli överlycklig över de bilderna. Eftersom korten ska vara sensuella kommer det inte alla bilder vara helkroppsbilder, vissa kanske bara är inzoomade på något, typ ryggen eller sidan.. har svårt att till och med JAG ska kunna misslyckas med att få min korsettsnörning fotad ;)
  • Red Scarlet

Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 08:36:29 följande:

Ja, du har såklart rätt Sen är ju fotografen proffs och ska väl kunna ta fram ens bästa sidor. Retuschering finns ju också :)Berätta gärna hur det gick sen!Red Scarlet skrev 2009-04-06 08:32:31 följande:
    Ja precis, retuschering är min räddning haha! :D Jag ska göra det, fotas i maj! :)
  • Armani

Om ni söker bröllopsfotograf runt Göteborg/Bohuslän så kan jag varmt rekommendera en kompis till mig. petrafoto.se

• nni

Jag har aldrig blivit fotad på det sättet eller av en fotograf. Så när jag tänker på det blir jag lite nervös. Men fotograferna e ju vana vid att man e "amatör". Din blivande kommer säkert älska det han med. Vet att min inte kommer klaga...
  • nni

Och man kan (i mitt läge iaf) välja ut bilderna man vill ha och få tillåta sig vara kritisk... Tycker du ska köra om du e intresserad!

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3