Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Ja, jag vill ju att hon ska komma så vi får väl kanske göra så. En bebis gör ju inte så stor skillnad. Det vi inte ville ha var 10-15 barn som springer omkring och gapar :)
Det blir så svårt att ha en lång middag med tal och sånt om det är en massa barn med.
Jag har ju inga barn själv men ni som har det, är en 9 månaders verkligen för liten för att lämna bort? Om man inte ammar längre alltså.
Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 09:35:30 följande:
Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 08:38:39 följande:
Men om man ska ha annan stl så borde det ju vara beställning som gäller.
Ja Millys eller nåt annat sådant företag är bara att glömma nu..
Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 09:26:21 följande:
Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 08:38:39 följande:
MulleNuh; Trist att det var felsytt igen. Men det är ingen leveranstid på min klänning. Annars skulle det vara 2 månader på det märket. Men klänningen jag ville ha o storleken fanns inne hel o fin. Så tog den. Lycka till nu, ut o prova så snart som!!
Jag har köpt en idag! Det blev en Aspera! Kostade 10.000:- men det var halva priset på den, så 5000:-!
haha jag glömde att ta bilder på den.. Ska dit nästa vecka för prövning 1. Sen ska dom göra lite ändringar...