Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Åh, jag tror att det blir riktigt fint!
Jenny Lh; Ja jag provade klänningen en gång, typ i en halvtimme minst - ville inte ta av den. Känns så bra! Den låter fin! Ett fint släp e väldigt vackert till o jag som först inte ville ha släp... Men som sagt, e väldigt glad över att jag gick ut o provade! Annars skulle det inte bli denna klänningen...
Flisa 80: Tack! Jag tror det blir läckert ihop, skorna e snygga o romantiska precis som klänningen. Snyggt färgval!
Jag funderar på lite rosa skor, har rosa i färgtemat...
Ska inte ha axelband...
Det kommer blir jättefint verkligen! Vad bra du passar i klänningen!
Hej på er! Vad underbart att se ett forum om juni 2009! Jag såg även att det är flera som har problem med att hitta skor som passar sin klänning! Jag har letat efter skor hur länge som helst men jag hittar inga som jag känner passar. Jag har hittat ett par skor som jag älskar men vet inte om de passar? Jag lägger upp en bild på min underbara Garamaj klänning samt de skorna jag hittat! Hoppas på hjälp! :D
The bride to be in june skrev 2009-03-30 09:37:15 följande:
Funkar det att gå in i mitt fotoalbum nu?
Hej!!1
Idag ska jag göra sista provningen i klänningen inför bröllopet den 6/6... Alldeles för tidigt men det var det enda datumet butiken kunde då det är alla baler och så här i Linköping. Jag längtar till att sätta på mig klänningen igen, jag älskar den!! Min svägerska ska vara med, det ska bli superkul! Undrar om jag sedan måste ta av den.. ;)
Har i lite vikt-panik tränat hela helgen, kan inte låta bli att skratta åt mig själv, har vetat om detta datum i två månader men jag börjar inte träna som jag lovade mig själv förrän tre dagar innan.. Har inte många kilon kvar, men det är de svåraste tror jag, iallafall på mig. Nu ska jag locka håret så det känns riktigt lyxigt att ta på mig klänningen! Min prinsessklänning!!
Kramar