Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Är ledsen.... En av våra bästa vänner kommer förmodligen inte att komma på vårt bröllop som det var sagt, då han har blivit erbjuden att åka ut på turné och spela... Jätteroligt för honom men tråkigt för oss. Jag fattar inte varför vårt datum verkar vara så otroligt svårt... Vi har två vänner som ska på andra bröllop och TRE par av våra mest nära vänner/släkt som ska få bebis precis strax innan. Det kommer att bli tomt på vårt bröllop.... Snyft.
Nej, det kommer det inte, men jag är besviken....
Åå jag har ju väntat sååååå länge nu.. ca 3,5 månad.. Och med min otur så blir det fel...
Men nu ser jag iaf att den kommit till göteborg och är hos mig i morron vid lunch (tror jag)
Så då kommer domen!!
Miss Moneypenny skrev 2009-03-30 15:55:32 följande:
Jag vet inte heller hur man ska göra med de som inte OSAT..vi har bara någon vecka kvar och det är iallfall en 5-8personer som inte osat än. Ska vi höra av oss till dem ifall de inte osat i utsatt tid? Några har sagt "vad kul" andra "ja vi får se om jag är ledig" innan, vet inte ifall de ser det som ett ja/nej-svar. Det tycker iaf inte jag att det är.
åååh kan de inte bara säga ja eller nej! Jag vill ju veta och även få färdigt mina festprogram och bordsplacering hahah.. orkar de inte osa i tid orkar jag inte tycka att deras närvaro på bröllopet är det viktigaste i mitt liv..tyvärr ;(