Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Nu har jag bokat tiden för "testuppsättning"! Eller jag ska in på onsdag. Hon ska kolla mitt löshår och fundera lite.. Ska bli kuuul!!
Idag har jag köpt alla ljusen som vi ska ha på borden. Har sett ut sedan länge att vi skulle ha blockljus och antikljus från blomsterlandet. Hittar inga bättre eller billigare (för vårt färgtema) nån annanstans. Tyvärr hade de slutat med 10 för 49 kr för antikljusen, fast nu kostade de 5.90 styck så det spelade ju egentligen ingen roll alls, det skiljde ju typ 20 spänn. Men, det som var bra var att blockljusen sålde de ut för "ta 3 betala för 2" och eftersom jag skulle ha 21 stycken så fick jag 7 gratis!
Miss Moneypenny skrev 2009-04-02 08:29:26 följande:
flisa:
Vilka billiga ljus
Såg jättefina ljus som i slags blommor i porslim och i färgat som lila och grön osv. Tänkte direkt på lila blomman, kostade bara 7 kr st, funderar på att köpa såna och ställa ut i lokalen.
Fanns på ÖB
Hej hej! Kul ni börjat kolla mer på detaljer Flisa80.
Nu har vi köpt kostym!! Jätte snygg mellangrå färgad med ljusare väst och så ska vi köpa grön slips till. :)
Roligt! Tärnklänningarna kvar. Skor o sådant också. Men klänning o kostym färdigt, skönt!
nni:
Fina kläde rni verkar ha köpt, skönta tt ah det klart
Sambons mamma vilel stå för kostnad av hans kostym, känns så skönt att ha en släkt som ställer upp för en.
Lillkileln ska nog ha vit skjorta, väst med lila slips till och nån kavaj till.
Min klänning är klar.
bara tat hämta ut då vi betalar den nästa mån.
Har hittat en tiara jag vill ha på en vanlig affär som kostade ca 159 kr, såg inte billig ut heller.
Ska få hjälp med håret och sminkning av sambons systrar.
Tjejer, vad köper ni för morgongåva till era blivande?
vi ska faktiskt inte köpa något till varandra.. Vi lägger ut så mycket pengar påa llt iaf plus att vi reser på en mysresa direkt efter. Så det känns som "onödiga" pengar.. Vi har redan allt vi behöver!