• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • nni

Meen du kanske kan skicka en bild på den alltså en länk?? Hehe, så nyfiken. Annars får vi väl hålla oss en vecka...

• MulleNuh

oj ja jag kanske kan hitta bild nånstans!? Jag är så dålig på att leta och hitta saker!!
    Ska göra ett försök..

nni skrev 2009-04-01 15:20:08 följande:
    Meen du kanske kan skicka en bild på den alltså en länk?? Hehe, så nyfiken. Annars får vi väl hålla oss en vecka...
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-01 15:24:48 följande:
    oj ja jag kanske kan hitta bild nånstans!? Jag är så dålig på att leta och hitta saker!! Ska göra ett försök..
    Ja om du vill förstås. Skulle va kul o se den !
  • Miss Moneypenny

Wow, snabbt jobbat! Hittade du den där i Hallonbergen? Gud, så skönt!

Vad blev det för modell?

MulleNuh skrev 2009-04-01 15:12:43 följande:
    Jag har köpt en idag! Det blev en Aspera! Kostade 10.000:- men det var halva priset på den, så 5000:-!
  • MulleNuh

ja det blev i hallonbergen.. Dom hade ju mest DYRA klänningar.. Eller tjaaa, mellan 12-22.000:-. Så jag hade flyt.

Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 15:26:03 följande:

Wow, snabbt jobbat! Hittade du den där i Hallonbergen? Gud, så skönt!Vad blev det för modell?
  • Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-04-01 15:12:43 följande:
    Jag har köpt en idag! Det blev en Aspera! Kostade 10.000:- men det var halva priset på den, så 5000:-!
    Inte klokt att de har sytt fel två gånger! Men, fantastiskt att du redan har hittat en annan! Grattis!!!
  • nni

Någon som bokat fotograf som gör Secret box bilder??

• Red Scarlet
    nni skrev 2009-04-01 19:53:02 följande:
    Någon som bokat fotograf som gör Secret box bilder??
    Japp vi har bokat samma fotograf som ska göra våra bröllopsfoton, www.lindisima.se, hon tar otroligt fina 'Underbara brud'-bilder som hon kallar det. Får hoppas att det går bra! *nervös* :)
  • Miss Moneypenny

Vad kostar det att göra secret box-bilder ungefär? Hur "naket" är det, underkläder typ?

Red Scarlet skrev 2009-04-02 07:08:11 följande:

Japp vi har bokat samma fotograf som ska göra våra bröllopsfoton, www.lindisima.se, hon tar otroligt fina 'Underbara brud'-bilder som hon kallar det. Får hoppas att det går bra! *nervös* :)
  • nni

Åh vilka fina bilder hon gör, där ska du va nöjd, Red Scarlet. Men det ska va runtom i Skåne för mig! Ngn med fotograf (kvinnlig) att rekommendera i Skåne?

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3