Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Ooo i natt hade jag en HEMSK dröm om bröllopet!!
Jag drömde att jag sett fel på tiden och att jag kollar på klockan 30 minuter innan vigseln skulle börja! Och då har jag inget smink. Ingen slöja, inga vigselpapper och ingen ring och ingen klänning med mig!!
Så jag fick kamma igenom håret snabbt. Gå in osminkad och så tog jag nån tyllbit och gjorde en stor rosett och satte i skallen!!!
Och så hade jag en svart klänning/nattlinne på mig! Det var allt som fanns.... Fyyy jag ryser...
Apropå folk som inte OSA:t....det är nu ca 2 veckor kvar till vårt sista svarsdatum och vi hade igår 21 stycken kvar som inte svarat (inklusive närmsta vänner och syskon) så vi skickade ut mail som förklarade läget, att vi hemskt gärna vill dela vår stora dag med dem och att om det är möjligt så vill vi ha svar INNAN sista svarsdatum.
Så igårkväll och idag har det trillat in 5 svar
Folk glömmer av att svara helt enkelt, eller så tror de att det räcker med att säga det muntligt (inte i vårt fall)...
JA! Jag ska leta reda på mailadress och fråga!!
Vi har bjudit 88 st och har fått in 42st som tackat ja. Visst vänner säger att de kommer men vi vill att de ska ringa till svärmor och anmäla sig. Dom har på sig till 1maj. Varför är folk så sega? Eller är vi bara ivriga:)
Jag börjar också fundera varför folk är så sega! Inte är det då vi som är ivriga inte
Folk e sega... Men vi har bara OSA kvar från några, som kanske inte kommer pga av ekonomin (amerikanare) o en från England. Det kan man ju förstå att de inte vet än. Hoppas de kommer!
Kika in annaandalex.weddingannouncer.com/ !
Fin sida nni =)