Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
En helt annan fråga... ni som gör festhäften med presentationer av gästerna, hur gör ni med dem som ni inte känner så bra eller aldrig träffat typ en kusins flickvän? Det ser ju lite trist ut att bara skriva "Kalles sambo" som beskrivning.
Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 15:54:36 följande:
Måste nämna en jätte rolig sak! Vår violinist och cellist ska utföra ALLA de låtarna vi frågat om på vigseln. Så ingångs, utgångs, låtar utöver och psalmer. Så roligt att de går med på allt detta (blir fler låtar än vad vi kom överens om i början)!!
Red Scarlet skrev 2009-04-06 16:55:35 följande:
Jag har också funderat kring morgongåva och såg ett tips här nånstans, på www.alskadebarn.se en fyrstav... Det tyckte jag var fint...
Då kan man ju välja om man vill stansa in sitt eget namn och spara resten till sina framtida barn (förhoppningsvis) eller om man vill skriva bådas namn och kanske datumen från förlovningen och bröllopet...
red scarlet:
Ja bra tips det där med att reda på i facebook osv. skrievr lite småt om alla vill man ju och gärna nåt roligt.
Ikväll är jag ganska trött men kanske tar tag i det i helgen.