• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • first lady

jag som gått och oroat mej för att min mb2 inte skulle komma till skott med att köpa sina kläder. Kom till skott igår.
    Och hitta sin kostym också till det otroliga priset 450:- nedsatt från 2500:-
    Shit vad skönt...

• first lady

the bride to be in june- Ja nu syns ditt galleri

• xmarsan

The bride to be in june skrev 2009-03-30 09:37:15 följande:

Hej på er! Vad underbart att se ett forum om juni 2009! Jag såg även att det är flera som har problem med att hitta skor som passar sin klänning! Jag har letat efter skor hur länge som helst men jag hittar inga som jag känner passar. Jag har hittat ett par skor som jag älskar men vet inte om de passar? Jag lägger upp en bild på min underbara Garamaj klänning samt de skorna jag hittat! Hoppas på hjälp! :D
    Nu är albumet aktiverat och bild på den fina klänningen och de läckra skorna syns.

Jag tycker definitivt att du kan ha de skorna. Hur läckra som helst! Själv letar jag skor som är "hela" - dvs inga öppna tår. Men det beror på att min m2b ska ha frack och då känns det som om jag bör ha en mer "etikett"-följande sko. Men jag skulle inte ha något emot de där skorna till fest
  • xmarsan
    Nova08 skrev 2009-03-30 09:59:50 följande:
    Hej!!1Idag ska jag göra sista provningen i klänningen inför bröllopet den 6/6... Alldeles för tidigt men det var det enda datumet butiken kunde då det är alla baler och så här i Linköping. Jag längtar till att sätta på mig klänningen igen, jag älskar den!! Min svägerska ska vara med, det ska bli superkul! Undrar om jag sedan måste ta av den.. ;)Har i lite vikt-panik tränat hela helgen, kan inte låta bli att skratta åt mig själv, har vetat om detta datum i två månader men jag börjar inte träna som jag lovade mig själv förrän tre dagar innan.. Har inte många kilon kvar, men det är de svåraste tror jag, iallafall på mig. Nu ska jag locka håret så det känns riktigt lyxigt att ta på mig klänningen! Min prinsessklänning!!Kramar
    Åhh - vad härligt!
    Hoppas att det går bra!
  • nni

Hej alla nya o gamla!

Flisa80; Håller med ovanstående, du passar riktigt bra i klänningen måste jag lägga till

Nova80; Du jag vet hur det e. Har mer än 10 kg att gå ner men köpte en klänning med korsett, får nog ändå sy in den. Iaf, lycka till med provningen! Var väldigt tidigt innan som du nämnde men det blir säkert jätte bra ska du se.

First lady; Haha, ja min blivande har inte gett sig ut än. Han måste ju ut om ett par v senast. Oj vad billigt! Var handlade han så billigt?

The bride to be in june; Så romantisk o fint ihop!! O du välkommen till vår braiga tråd...

• nni

Nu väntar jag kommentarer om min klänning lite... tss tss

• first lady

nni- vi åkte på en tur till vingåkers outlett, på rean.

• MulleNuh

vart är bilderna då??

nni skrev 2009-03-30 12:09:39 följande:
  • nni

first lady skrev 2009-03-30 13:29:38 följande:

nni- vi åkte på en tur till vingåkers outlett, på rean.
    Okej, vet inte var det ligger. Nära skåne??

MulleNuh; länkat o länkar gärna igen
    www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD397&GroupID=GROUP8&VariantID=VO59
  • xmarsan
    nni skrev 2009-03-30 12:09:39 följande:
    Jättefin klänning!
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3