• nni

Juni 2009 Nr 3

Här e en till!!
    Ja frisör har jag prel. bokat. Även hon tyckte jag var tidigt ute så var hon positiv. Lika bra att boka. Det borde ju fixa sig. Någon bekant som sagt...?

Ska härnäst; göra inbjudningar i helgen, ska skickas nästa v.
    Träffa fotograf
    Beställa ringar (har kollat ut)
    Beställa klänning (!)
    Ordna brudtärneklänningarna (kanske ska sys)
    (Prel) boka makeup-artist.

Allt det på en månads tid ca. Hittar säkert mer efterhand. Inte lönt att dra ut på tiden mer.

• nni

Hej alla! Så nu har vi träffat fotografen o har bokat honom! Känns så himla bra! Skickar inbjudningarna så de e framme på måndag(det e verkligen tidskrävande o pyssla ihop 31 såna kort).

En fråga, ni som bor i skåne. Vet ni någon bra make-up artist????

• nni

Var på Bröllopsmässa idag! Så roligt, var mannekänger o en massa andra som ställde ut sina tjänster.
    Har tänkt boka limousine nu. Ska vara från festen och hem. Ska inte ha efter vigseln tror vi för ska fotas då i två timmar...
    Vad ska ni ha för transportmedel?

Kolla mitt galleri, på inbjudningarna vet jag!!

• nni
    Tidsmaskin skrev 2009-02-03 11:17:40 följande:
    Å, då är inbjudningarna framme nu? Har ni fått någon reaktion? Nån som hört av sig?
    Ja det känns mycket mer verkligt nu men inte helt. Haha.
    Ja vi har fått positivt bemötande från några.
    Men väntar med spänning på att fler ska höra av sig!
    Sambons föräldrar anade att det var gifemål vi planerade men vi avslöjade inget så hoppas de hör av sig!

Har fått beröm om inbjudningara

Hur går det för dig??
  • nni
    längelevekärleken skrev 2009-02-03 11:24:54 följande:
    Vi har också börjat skicka/dela ut våra och vi har fått positiva reaktioner, tom tårfyllda ögon. Vi gjorde en inbjudan på cd...
    Fint!!

Tidsmaskin; Vad kul! Nä det tar tid att göra sina egna, pust. Det blev 32 kort för oss. Jag e fortfarnade nervös, nu kommer ju alla veta det helt plötsligt. O vi har redan planerat i ett halvår...
  • nni
    Tidsmaskin skrev 2009-02-03 11:29:23 följande:
    Roligt att höra om reaktioner!Vi ska bara fråga min syster om hon kan vara den som tar emot osa:andet. Schysst att fråga innan kanske! : ) Sen kan vi beställa korten, så nästa vecka kanske vi kan skicka dem.
    Gör det, e min mamma som tar emot osa och frågor. Så vi kan fokusera på annat.
  • nni

first lady skrev 2009-02-03 11:51:59 följande:

jag får inte in bliden i mitt galleri. Vad gör jag för fel?
    Vet inte. Kan du ladda upp en bild men sedan syns den inte eller?
  • nni

Ser att du lagt upp bilder sedan innan, så du vet ju hur du ska göra. Usch, tyvärr, vet inte då! Kontakta en moderator här!?

• nni
    MulleNuh skrev 2009-02-03 12:55:32 följande:
    Hej alla! Er har jag missat!
    Men välkommen tillbaka!!
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3