Juni 2009 Nr 3
Red Scarlet skrev 2009-04-06 16:55:35 följande:
Vi ska nog dock endast fråga den respektives partner (den vi känner). Lite bekväma där tror jag
Red Scarlet skrev 2009-04-06 16:55:35 följande:
Oh nej, jag såg tre dagar efter jag beställt en bolero att det var fel sorts. Som kostade 4 ggr så mycket än den jag ville ha. Men kunde ombeställa den och köpte en väska också. Dessa två för hälften av priset som den felaktiga boleron kostade. Pustar ut. Ett mindre problem men skulle vara tråkigt att lägga pengar på ngt man inte egentligen ville ha ju...
Glad påsk alla juni brudar!
Mindre än 11 veckor för oss och 75 dagar!
Tog mått på brudtärnorna igår o sömmerskan (blivandes mamma) ska sy upp dom nu snart. Skönt. Vi ska bara köpa tyg. Sedan e det ju all planering vi har kvar med vigsel o fest. Mat o dryck. Med mera. Med mera.
JennyLH; vi vill ha samma sorts frisyr. Därför ska jag nog INTE ha slöja.
Men det e så snyggt på foto, så ska nog skaffa en billig till det iaf. Som rekvisita.
Roligt ni hunnit med så mycket i påsk. Snart har alla vi bjudit osat:t. Men räknar ej med dom som inte har osa:t längre. Har påmint dom iaf.
Vi ska också köpa ringar härnäst. Men först köpa/börja pyssla med vigsel, festhäfte och bordsplaceringen med mera.
Folk e sega... Men vi har bara OSA kvar från några, som kanske inte kommer pga av ekonomin (amerikanare) o en från England. Det kan man ju förstå att de inte vet än. Hoppas de kommer!
Kika in annaandalex.weddingannouncer.com/ !
Tack till er och detsamma! Varit inne på din också nu Mullenuh, hilma bra med wedingannouncer för det blir fint och e ganska lätt.
Nu ska bara alla gäster få hemsidan också, räknade inte först med att skaffa en.
Red Scarlet skrev 2009-04-17 14:54:19 följande:
Miss Moneypenny skrev 2009-04-20 09:36:33 följande:
Red Scarlet skrev 2009-04-22 08:09:21 följande:
Ni får övertala era blivande män hehe
Miss Moneypenny skrev 2009-04-22 15:49:06 följande: