• nni

Juni 2009 Nr 3

Åh vilka fina bilder hon gör, där ska du va nöjd, Red Scarlet. Men det ska va runtom i Skåne för mig! Ngn med fotograf (kvinnlig) att rekommendera i Skåne?

• nni
    nni skrev 2009-04-02 11:01:11 följande:
    Åh vilka fina bilder hon gör, där ska du va nöjd, Red Scarlet. Men det ska va runtom i Skåne för mig! Ngn med fotograf (kvinnlig) att rekommendera i Skåne?
    Det e nu fixat. Fick kontakt med den fotograf jag ville ha direkt.
  • nni

Hej hej! Kul ni börjat kolla mer på detaljer Flisa80.
    Nu har vi köpt kostym!! Jätte snygg mellangrå färgad med ljusare väst och så ska vi köpa grön slips till. :)
    Roligt! Tärnklänningarna kvar. Skor o sådant också. Men klänning o kostym färdigt, skönt!

• nni
    MulleNuh skrev 2009-04-02 13:02:44 följande:
    Nu har jag bokat tiden för "testuppsättning"! Eller jag ska in på onsdag. Hon ska kolla mitt löshår och fundera lite.. Ska bli kuuul!!
    Kul kul!
  • nni

Secret box ska jag ju ge Tycker det e personligt o han kommer älska det! Haha.

• nni

Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 08:26:40 följande:

Vi ska inte heller ha någon morgongåva men tycker det här med secret box verkar lite kul ändå. Tror inte min sambon ens vet vad det är. Fast om jag känner mig själv så skulle det inte funka, jag skulle vara alldeles för självkritisk och inte tycka att jag ser bra ut och sånt.
    Jag har aldrig blivit fotad på det sättet eller av en fotograf. Så när jag tänker på det blir jag lite nervös. Men fotograferna e ju vana vid att man e "amatör". Din blivande kommer säkert älska det han med. Vet att min inte kommer klaga...
  • nni

Och man kan (i mitt läge iaf) välja ut bilderna man vill ha och få tillåta sig vara kritisk... Tycker du ska köra om du e intresserad!

• nni
    JennyLH skrev 2009-04-05 16:49:02 följande:
    nni:Fina kläde rni verkar ha köpt, skönta tt ah det klartSambons mamma vilel stå för kostnad av hans kostym, känns så skönt att ha en släkt som ställer upp för en. Lillkileln ska nog ha vit skjorta, väst med lila slips till och nån kavaj till. Min klänning är klar. bara tat hämta ut då vi betalar den nästa mån.Har hittat en tiara jag vill ha på en vanlig affär som kostade ca 159 kr, såg inte billig ut heller.Ska få hjälp med håret och sminkning av sambons systrar.
    Ja det e skönt. Jo vi får själva hjälp med kläder kostnaden, o det e en ganska stor del av budgeten. Oh vilket bra pris på tiaran! Min e också köpt! Men skor, handskar med mera e kvar...äsch det e en sån liten del kvar nu.
    Skönt när man får så mycket hjälp.
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 15:54:36 följande:

En helt annan fråga... ni som gör festhäften med presentationer av gästerna, hur gör ni med dem som ni inte känner så bra eller aldrig träffat typ en kusins flickvän? Det ser ju lite trist ut att bara skriva "Kalles sambo" som beskrivning.
    Det e en bra fråga. Har inte kommit så långt än. Men det lättaste är väl att fråga direkt till kusinen eller vem det nu är. Eller om man har bättre kontakt med någon som känner "kusinen och flickvännen", fråga den ist...
  • nni

Måste nämna en jätte rolig sak! Vår violinist och cellist ska utföra ALLA de låtarna vi frågat om på vigseln. Så ingångs, utgångs, låtar utöver och psalmer. Så roligt att de går med på allt detta (blir fler låtar än vad vi kom överens om i början)!!

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3