• nni

Juni 2009 Nr 3

Jenny Lh; Ja jag provade klänningen en gång, typ i en halvtimme minst - ville inte ta av den. Känns så bra! Den låter fin! Ett fint släp e väldigt vackert till o jag som först inte ville ha släp... Men som sagt, e väldigt glad över att jag gick ut o provade! Annars skulle det inte bli denna klänningen...

Flisa 80: Tack! Jag tror det blir läckert ihop, skorna e snygga o romantiska precis som klänningen. Snyggt färgval!
    Jag funderar på lite rosa skor, har rosa i färgtemat...

• nni
    Flisa80 skrev 2009-03-29 15:03:05 följande:
    Ja men ha det!! Mina är också rosa, fast jag vet inte om det syns så tydligt. Klänningen ska vara ivory, inte som på bilden. Tycker det kan vara lite kul att ha rosa skor och inte vita, speciellt om man har det som tema i bukett och så... Vad blev det för klänning tillsist?? Har du någon bild? Eller nummer på vilken Lilly?
    Visst e det fint med lite kontrast!!

Ja visst, kan länka; www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD397&GroupID=GROUP8&VariantID=VO59
  • nni

Hej alla nya o gamla!

Flisa80; Håller med ovanstående, du passar riktigt bra i klänningen måste jag lägga till

Nova80; Du jag vet hur det e. Har mer än 10 kg att gå ner men köpte en klänning med korsett, får nog ändå sy in den. Iaf, lycka till med provningen! Var väldigt tidigt innan som du nämnde men det blir säkert jätte bra ska du se.

First lady; Haha, ja min blivande har inte gett sig ut än. Han måste ju ut om ett par v senast. Oj vad billigt! Var handlade han så billigt?

The bride to be in june; Så romantisk o fint ihop!! O du välkommen till vår braiga tråd...

• nni

Nu väntar jag kommentarer om min klänning lite... tss tss

• nni

first lady skrev 2009-03-30 13:29:38 följande:

nni- vi åkte på en tur till vingåkers outlett, på rean.
    Okej, vet inte var det ligger. Nära skåne??

MulleNuh; länkat o länkar gärna igen
    www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD397&GroupID=GROUP8&VariantID=VO59
  • nni

Miss Moneypenny; Jag håller med, gillar Lilly. Men denna mest, haha. Tack.

MulleNuh; Tack för responsen

• nni
    Twixiee skrev 2009-03-30 18:51:05 följande:
    Hej, jag slänger ut en fråga här, vet inte riktigt vart jag ska ställa den Men, hur ska besticken ligga bredvid tallriken? Vilket är rätt? Gaffel till höger, kniv till vänster eller tvärtom? Och så skeden till desserten, vart lägger man den? Vi har ingen förrätt utan öser på med huvudrätten på en gång
    Det kan jag tyvärr inte svara på...

Nova 08; Tack. Den e i Creme. Jag ser det mer som vit.

Åh tack Flisa. Vad gullig kommentar. Glad!

Mulleuh; Varför känns det så??
  • nni
    Flisa80 skrev 2009-03-30 20:44:05 följande:
    Är ledsen.... En av våra bästa vänner kommer förmodligen inte att komma på vårt bröllop som det var sagt, då han har blivit erbjuden att åka ut på turné och spela... Jätteroligt för honom men tråkigt för oss. Jag fattar inte varför vårt datum verkar vara så otroligt svårt... Vi har två vänner som ska på andra bröllop och TRE par av våra mest nära vänner/släkt som ska få bebis precis strax innan. Det kommer att bli tomt på vårt bröllop.... Snyft. Nej, det kommer det inte, men jag är besviken....
    Jag förstår att du e ledsen. MEN de som kommer på bröllopet kommer inte att ångra sig, de andra får väl skylla sig själva lite. Det e deras fölust. Handlar om prioriteringar o e ju deras val.
    Jag har bjudit en nära släkting som jag inte har ngn kontakt med i nuläget. OSA e på onsdag. Han har inte ens osat. Jag tror han e så kall så han vill visa att han inte bryr sig. Tyvärr. MEN e HANS förlust. E också lite besviken över att vissa inte kommer. Vi har bjudit de närmaste (ca 50) o man förväntar sig nästan att typ alla ska komma om man skickar inbjudan tidigt. Har också någon bästa vän o annan släkting som inte kommer. Men man får glädjas över dom som kommer. Krams
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-03-30 20:50:47 följande:
    Åå jag har ju väntat sååååå länge nu.. ca 3,5 månad.. Och med min otur så blir det fel...Men nu ser jag iaf att den kommit till göteborg och är hos mig i morron vid lunch (tror jag)Så då kommer domen!!
    Den e säkert perfekt! Bild väntas det på
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3