• nni

Juni 2009 Nr 3

Hej tjejer! (o killar?) Jag e glaad idag! Vi har bokat vår smekmånad till Rom nu! Wii!

Ska också ut på klädes o skor jakt om någon v...
    Hög tid nu...

• nni
    laris skrev 2009-02-05 12:22:09 följande:
    Wihiiiiii!!
  • nni
    ALOL skrev 2009-02-05 21:41:54 följande:
    Hejsanännu en junibrud, 13:e närmare bestämt. Helt imponerad på alla er som hunnit med så mycket! Tycker det bara snurrar i huvudet av allt man ska göra
    Hej! Vad roligt med ännu en junibrud! Välkommen. Ja vi har nog planerat mycket, men är så många detaljer kvar.
    Man får försöka lägga upp detalj efter detalj.

Villesmamma; Vad roligt! Fin ringen är!
  • nni
    laris skrev 2009-02-06 16:26:14 följande:
    och nu spräcker vi 100 inläggs sträcket.
    Jippy!
  • nni

Men OSA borde väl vuxna veta vad det är! Annars slå upp det.
    Hrm.

• nni
    GlamourKitten skrev 2009-02-10 13:07:11 följande:
    Ja man tycker ju det, det finns ju inga bättre ord för det heller liksom..."svara om nu kommer eller ej senast den.." ser ju INTE fint ut på inbjudan. Nä jag är mycket förvånad :]Börjar också ångra att vi inte satte OSA-datumet lite tidigare, eftersom det verkar som att de flesta kommer att vänta till dess så kommer det bli svårt att planera med catering osv. Lite dumt av oss.
    Ja precis, det är finare med en förkortning tycker jag med. Men hoppas det ordnar sig med osa nu då! Kanske kan fråga de som jobbar på cateringen om ni kan vänta o beställa mat tills det datumet då alla ska ha svarat om de kommer eller ej?
  • nni
    laris skrev 2009-02-10 18:50:17 följande:
    Oj, vilken bra respons! Vi gifter oss också den 27/6 och har OSA datum den 1/4
    Samma här med båda datumen
  • nni
    GlamourKitten skrev 2009-02-10 18:57:27 följande:
    när satte ni Osa datumet?[/citat]Vi satte 1 maj, och gifter oss den 13 juni. Skulle satt 1 april känns det nu, hahah
    Det blir nog bra ändå!? Känns inte så sent. Däremot e vi ute i väldigt god tid.
  • nni
    älskarlivet skrev 2009-02-10 17:28:57 följande:
    Jag undrar om det här med namnbytet. Vi ska åka på semester en vecka efter bröllopet och den resan har jag bokat i mitt gamla namn. Vi blir borta 2 veckor och när vi kommer hem är vi hemma 3 veckor innan vi åker iväg på en ny utlandssemester. Den har jag bokat i mitt nya namn. Visst hinner jag få nytt namn och fixa med passet innan andra resan?
    Vet tyvärr inte med andra resan. Men vi har också bokat första i mitt gamla namn som sker 2 dagar efter bröllopet.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-02-11 08:03:33 följande:
    Vi ska också åka till italien har vi nyligen kommit på! Vi åker dock en KORT resa direkt efter bröllopet så vi kan åka utan barnen. Blir borta i 4 dagar. Åker till Rom. Finns ju mycket kul att se på där.
    Vi åker också till Rom! En v, ska ta oss runt lite i Italien dessutom. Vad kul, vilket hotell ska ni bo på?

TS; Ska ha en smekmånad till, vintern som kommer ska vi till USA och Mexico, kanske vidare neråt.
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3