• nni

Juni 2009 Nr 3

Flisa80 skrev 2009-03-30 22:02:51 följande:
    Ja, du har rätt. Förhoppningsvis är det många av våra andra gäster som kommer. Men man vill ju så gärna ha sina nära vänner där... Ja, de som ska ha bebis får antingen komma med en liten plutt eller så får de knipa!!Apropå din släkting...trist att han inte har osat, jag tycker det är så dålig stil att inte respektera det... Om ni inte hör något, ringer ni och påminner då eller hur tänker ni?
    Jo det e klart! Jag hoppades på att nästan alla kunde. Nu e det flera släktingar som inte kan o några av våra närmaste vänner. Men e inte bara han som inte osa:t faktiskt, o OSA tiden går ut imorgon. Hrm. Men de andra tror jag har glömt tiden. Fast kan tänka mig att han struntar i det av ren nonchalans. Vår toastmadame ska ringa runt. Tror hon gör det ett par dagar efteråt. Kanske nästa v på måndag... Men snart e detta slut o man kan slappna av när man vet vem som kommer iaf. Eller hur.

Har ett litet dilemma. E flera arbetskamrater som vill se vigseln. Vi vill ju ha vigseln intim, de närmaste alltså o inga arbetskamrater tror vi. Ska man säga detta till arbetskamraterna? Är en som e gammal bekant till oss, där vi nog ska göra ett undantag. Hur låter detta?

Har alla gäster till er andra osa:t? Eller Osa tiden e inte slut än för er?
  • nni

Den gamla bekanta som e undantaget e också arbetskamrat alltså...

• nni
    nni skrev 2009-03-30 20:54:38 följande:
    Jag har bjudit en nära släkting som jag inte har ngn kontakt med i nuläget. OSA e på onsdag. Han har inte ens osat. Jag tror han e så kall så han vill visa att han inte bryr sig. Tyvärr. MEN e HANS förlust.
    Han har osat:t idag! Jag e verkligen lättad o lite nervös!
    Det återstår fler som ska höra av sig dock...
  • nni

Han svarade ja.

Jag tror vi kör på att det e ok att arbetskamrater kommer. E kanske en 10 till som kommer högst. E faktiskt roligt att de vill vara med... Var bara inte som vi hade tänkt från början... Jo det e ju öppet för alla också, sant

• nni

Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 08:38:39 följande:

Apropå OSA..en kompis tackade nej till bröllopet igår för att de inte har någon barnvakt och att de ändå kände att bebisen är för liten för att lämna bort (9 månader). Så tråkigt! Känns som att jag borde säga att det är ok att de tar med barnet men vi har ju skrivit att det är barnfritt och då känns det orättvist mot de andra. Hur hade ni gjort?Red Scarlet skrev 2009-04-01 06:49:40 följande:
    Om det är ammade barn eller annat undantag som känns rimligt så skulle jag låtit gästen ta med barnet. De andra får förstå att det finns undantag. Vi har vuxenbröllop men min blivandes syster ska vara med på vigseln alt festen... Och det tror jag våra gäster förstår, inga frågor änsålänge iaf. Annars får man förklara hur situatonen är.
  • nni

MulleNuh; Trist att det var felsytt igen. Men det är ingen leveranstid på min klänning. Annars skulle det vara 2 månader på det märket. Men klänningen jag ville ha o storleken fanns inne hel o fin. Så tog den. Lycka till nu, ut o prova så snart som!!

• nni
    MulleNuh skrev 2009-04-01 15:12:43 följande:
    Jag har köpt en idag! Det blev en Aspera! Kostade 10.000:- men det var halva priset på den, så 5000:-!
    Oh vad najs! Skönt att det ordnade sig så snabbt! Bild??
  • nni

Meen du kanske kan skicka en bild på den alltså en länk?? Hehe, så nyfiken. Annars får vi väl hålla oss en vecka...

• nni
    MulleNuh skrev 2009-04-01 15:24:48 följande:
    oj ja jag kanske kan hitta bild nånstans!? Jag är så dålig på att leta och hitta saker!! Ska göra ett försök..
    Ja om du vill förstås. Skulle va kul o se den !
  • nni

Någon som bokat fotograf som gör Secret box bilder??

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3