Juni 2009 Nr 3
Flisa80 skrev 2009-03-30 22:02:51 följande:
Ja, du har rätt. Förhoppningsvis är det många av våra andra gäster som kommer. Men man vill ju så gärna ha sina nära vänner där... Ja, de som ska ha bebis får antingen komma med en liten plutt eller så får de knipa!!Apropå din släkting...trist att han inte har osat, jag tycker det är så dålig stil att inte respektera det... Om ni inte hör något, ringer ni och påminner då eller hur tänker ni?
Jo det e klart! Jag hoppades på att nästan alla kunde. Nu e det flera släktingar som inte kan o några av våra närmaste vänner. Men e inte bara han som inte osa:t faktiskt, o OSA tiden går ut imorgon. Hrm. Men de andra tror jag har glömt tiden. Fast kan tänka mig att han struntar i det av ren nonchalans. Vår toastmadame ska ringa runt. Tror hon gör det ett par dagar efteråt. Kanske nästa v på måndag... Men snart e detta slut o man kan slappna av när man vet vem som kommer iaf. Eller hur.
Har ett litet dilemma. E flera arbetskamrater som vill se vigseln. Vi vill ju ha vigseln intim, de närmaste alltså o inga arbetskamrater tror vi. Ska man säga detta till arbetskamraterna? Är en som e gammal bekant till oss, där vi nog ska göra ett undantag. Hur låter detta?
Har alla gäster till er andra osa:t? Eller Osa tiden e inte slut än för er?