• nni

Juni 2009 Nr 3

Flisa80 skrev 2009-03-16 19:30:16 följande:
    Suuuperfin, det är klart att du ska beställa den!!!
    [/citat]

Jaa. Det lutar sig ditår.
    090619 skrev 2009-03-17 11:38:57 följande:
    [citat]
    Nu rör det på sig igen.. hinderprövningen har kommit och på torsdag ska vi träffa cateringfirman som ska stå för maten.Hur går det för er brudar?
    Kul! Ska Också skicka hindersprövning snart, prata med prästen, boka makeup-artist. Innan pysslandet börjar.

Men först beställa klänning. Ska ut o kika först i affärer o testa tror jag. Har fått det rådet. E svårt, klänningen e viktig tycker jag.
  • nni
    090619 skrev 2009-03-17 11:56:57 följande:
    Visst är klänningen viktig och du gör rätt i att kika runt lite först även om den du hittat är jättevacker. För mig blev det den första jag provade :)
    Vad roligt! E så synd jag hittar klänningar jag inte kan prova innan (på nätet) Men om jag inte hittar ngn så beställer jag den jag länkat. Tror dock jag hittar en ute om jag verkligen letar. Finns ju många underbara, men den ska vara perfekt.
  • nni

Jaa!
    Jag har bokat makeup-artist. Alla bokningar klara, förutom kläderna o ringarna. Som kommer härnäst. Pust.

• nni

Har händer saker märker man! Har också skickat Hindersprövning (idag).

Miss Moneypenny; Nä vad synd! Skulle du ha fått den nu då? Förstår att du vill ha den om du beställt den för ett tag sedan.

• nni

Det e klart era klänningar måste komma i tid!! Om de har sagt en tid kan de inte dubbla den, väl!? Låter lite väl riskabelt då det e brudklänningar. Usch, jag e så nervös över att beställningstiden e för lång på de klänningar jag vill ha. Men får hoppas jag hittar ngn med rimlig beställningstid. Annars har jag ju min favorit på nätet som man kan snabbbeställa iaf. Lycka till nu.

• nni
    MulleNuh skrev 2009-03-19 09:09:45 följande:
    Fast dom är ju mänskliga och kan göra misstag!
    Joo, klart men inte misstag som tar månader längre får man väl hoppas på.
  • nni
    Twixiee skrev 2009-03-20 08:00:47 följande:
    God morgon alla juni-brudar Jag har lite problem med vad jag vill ha för blommor i min bukett på stora dagen. Vad ska ni ha i er bukett? Ge mig inspiration!
    Det finns så många fina blommor man kan mixa o matcha med. Själv tänkte jag rosor, liljor och grönt. Bild finns i galleri.
  • nni
    Flisa80 skrev 2009-03-22 20:01:55 följande:
    Nu är jag mitt uppe i att tänka på ljusen till borden. Vi kommer förmodligen ha långbord där det får plats 6 personer vid varje bord. Hur mycket ljus ska man ha?! Det är ju i juni som sagt så man får ju inte riktigt effekten, men det är ju fint. Helst vill jag ha både antikljus, blockljus och värmeljus... Hur ska ni göra??
    Har inte kommit så långt än, men blir nog blockljus eller värmeljus eller båda.

Tidsmaskin; Jag funderar på "Secret box". Hmm.
    Eller ngt annat personligt. Ska dock va hysch hysch till hnm om det. Undrar om han planerar ngt, får se. Är nöjd över allt annat så...

xmarsan; Jag skulle mailat och förklarat att han måste ta sig tid o svara dig på dina frågor, även han har fullt upp. Så du e säker på att han har tid för dina frisörbehov. Vara så rak som möjligt alltså. Om han inte svarar skulle jag se mig om efter en annan.
    Hade ungefär samma problem med en fotograf vi prel. bokade. Han föreslog en helgdag att träffas på, vi tackade jag till ett par ggr vi kunde. Men han avbokade alla ggr igen. Jag förklarade att jag inte kan så många helgdagar o hellre ville ha vardagar. Om han kunde föreslå en. Han svarade inte på det. Min sambo ringde hnm o pratade in på telefonsvarare o han svarade inte då iheller. Så vi bokade en annan fotograf. Ca 2 månader efter så svarar första fotografen o frågar om en söndag att träffas på! Så sa som det var att vi hade hunnit boka en annan. Han verkade inte bry sig så mycket med var trevlig iaf. Glad att vi såg oss om efter en ny fotograf. Denna känns toppen! Ska kännas pålitligt. Annars se dig om en ny frisör redan nu, om det känns allt för osäkert.
  • nni
    GlamourKitten skrev 2009-03-24 11:41:40 följande:
    Wooohoo, vi har fått våra vigselringar på posten nu Tänk att man ska bära dem resten av livet, hihi...
    Vad roligt!! Ja resten av livet var det...underbart!
  • nni
    laris skrev 2009-03-24 23:21:22 följande:
    Halloj alla junibrudar! Nu börjar det bli nervöst....
    Mm verkligen nervöst!
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3