Flisa80 skrev 2009-03-22 20:01:55 följande:
Nu är jag mitt uppe i att tänka på ljusen till borden. Vi kommer förmodligen ha långbord där det får plats 6 personer vid varje bord. Hur mycket ljus ska man ha?! Det är ju i juni som sagt så man får ju inte riktigt effekten, men det är ju fint. Helst vill jag ha både antikljus, blockljus och värmeljus... Hur ska ni göra??
Har inte kommit så långt än, men blir nog blockljus eller värmeljus eller båda.
Tidsmaskin; Jag funderar på "Secret box". Hmm.
Eller ngt annat personligt. Ska dock va hysch hysch till hnm om det. Undrar om han planerar ngt, får se. Är nöjd över allt annat så...
xmarsan; Jag skulle mailat och förklarat att han måste ta sig tid o svara dig på dina frågor, även han har fullt upp. Så du e säker på att han har tid för dina frisörbehov. Vara så rak som möjligt alltså. Om han inte svarar skulle jag se mig om efter en annan.
Hade ungefär samma problem med en fotograf vi prel. bokade. Han föreslog en helgdag att träffas på, vi tackade jag till ett par ggr vi kunde. Men han avbokade alla ggr igen. Jag förklarade att jag inte kan så många helgdagar o hellre ville ha vardagar. Om han kunde föreslå en. Han svarade inte på det. Min sambo ringde hnm o pratade in på telefonsvarare o han svarade inte då iheller. Så vi bokade en annan fotograf. Ca 2 månader efter så svarar första fotografen o frågar om en söndag att träffas på! Så sa som det var att vi hade hunnit boka en annan. Han verkade inte bry sig så mycket med var trevlig iaf. Glad att vi såg oss om efter en ny fotograf. Denna känns toppen! Ska kännas pålitligt. Annars se dig om en ny frisör redan nu, om det känns allt för osäkert.