Inlägg från: Miss Moneypenny |Visa alla inlägg
  • Miss Moneypenny

Juni 2009 Nr 3

Vilka härliga resor ni har bokat!

Idag har vi postat inbjudningarna, känns kul! Hoppas att folk svarar tidigt..

• Miss Moneypenny

Vi önskar oss också bidrag till bröllopsresan, men eftersom så många tycker att det är lite tråkigt har vi lagt in "aktiviteter" också alltså typ spa-behandling och utflykter på den hotellanläggning vi ska bo på.

• Miss Moneypenny

Ja, det känns som att det är roligare för folk att ge än pengar. Det enda är väl att det kanske inte är särskilt billigt..

090619 skrev 2009-03-11 13:38:25 följande:
    Vilken himla bra idé.. kommer nog härma er :)Miss Moneypenny skrev 2009-03-11 13:00:55 följande:
  • Miss Moneypenny

Ska du göra hår och smink på samma ställe? Om inte så verkar ju många rekommendera Make up store för då får man köpa produkter för den summan man handlar för.

Själv ska jag göra både hår, smink och naglar på samma ställe i katrineholm. Jag hoppas det blir bra..

nni skrev 2009-03-12 12:46:14 följande:
    Just nu försöker jag hitta en Makeup-artist förresten. Det e det jag vill boka nu härnäst. Snart prova klänning som gäller också!!
  • Miss Moneypenny

Vilken typ av saker? Typ glas och sånt? Det är så svårt det där och det känns så dumt om det är gyra saker. Vi funderar ändå på att lägga till några saker eftersom många inte gillar det här med bidrag till resan.

Tidsmaskin skrev 2009-03-13 14:44:57 följande:
    Apropå bröllopspresenter så har vi också önskat oss bidrag till resan. Men vi har en del annat också på listan. Folk brukar gillar att ge saker vet jag av erfarenhet. : )
  • Miss Moneypenny

"dyra" ska det stå...inte "gyra"

• Miss Moneypenny

Åh, vad fin! Verkligen underbar!

nni skrev 2009-03-16 10:50:02 följande:
    Oh oh! Jag ska nog beställa en helt ljuvlig klänning. Känns helt perfekt för mig!www.edenbridals.com/popup_image_test3.phpHoppas jag nu inte får kalla fötter. Nä men ska NOG beställa.
  • Miss Moneypenny

Jag har precis fått veta att min klänning är försenad pga att det var nåt fel på den så att den ska sys om. Åååååh, vad tråkigt! Det är ju visserligen tre månader kvar till bröllopet, men ändå!!!

• Miss Moneypenny

Ja, visst är det trist..men inte mycket att göra. Blir lite orolig bara när det var brist i kvalitén. Visserligen är det ju bra att de gör om och inte skickar en dålig klänning till mig, men tänk om det händer igen? Hinner ju inte beställa en ny klänning då..
    Men, men inte mycket man kan göra. Får fokusera på annat så länge.

MulleNuh, vad skönt att din klänning är på g. Håll ut, snart är den här :)

• Miss Moneypenny

Vad ligger priserna för brudbuketter på ungefär? Jag har inte kollat upp detta alls.. Är så kallade droppformade buketter dyrare? Jag har satt av 1000 kr i budgetn för brudbukett, det borde jag väl kunna få nåt fint för väl?

Twixiee skrev 2009-03-22 16:27:30 följande:
    Tack för alla svar Jag skulle gärna vilja ha kallor, är det säsong för dom i juni? (19:e) Jag ska iväg till en florist nu till veckan så vi får se vad denne säger
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3