• nni

Juni 2009 Nr 3

På tal om vikt innan...Nu blir det lågkalori för mig. Det funkar o jag blir motiverad så vill på det igen! Ska gå ner de första kilona med nutrilettbars iaf, med vanlig frukost o mellanmål emellan. Promenera mycket också.
    Ska prova klänning om snart 2 veckor så...

• nni

Miss Moneypenny skrev 2009-02-20 09:01:08 följande:

Lycka till! Promenader är bra! Jag har börjat med stegräknare igen nu. Det är en liten extra motivationshöjare!
    Tack!! Detsamma !

Vi ska ha buffe faktiskt (catering), blir italienskt stuk på dom...men visst e svårt att välja. Vi ska plocka ihop lite olika buffe menyer o göra efter vår smak. Men ska ha det italienskt.
    Provsmaka tror jag ändå e bra! Du kommer ju bli glatt överraskad sedan också med uppläggningen och det dröjer ju lite tills ni får smaka igen. Vet inte om vi ska provsmaka...men skulle nog varit bra.
  • nni

Vi ska också ha tårta kan jag tillägga. Och att vi valde buffe för då finns det smak för varje person. E bra sommarmat också. Men 3 rätters har ju också sina fördelar!

Nu ska vi till stuga över helgen och promenera en massa.
    Trevlig helg på er!

• nni

Det känns så bra när inbjudningarna e skickade! E ett stort steg! Nu har jag bokat frisör ordentligt, blir kl 8 på morgonen. Letar efter makeupartist nu, blir en frilansare. Ska köpa klänning om lite mer än tre v... Annars lite smått o gott med planering där runtomkring.

Hur går det för er brudar?

• nni
    laris skrev 2009-02-26 08:45:38 följande:
    Halloj tjejer!!! Idag är det 120 dagar kvar till vårt bröllop. Blir nervös bara jag tänker på det =)
    Vaa? E det? Alltså till första juni då eller? Oj oj!
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-02-26 09:53:58 följande:

Ja, det här med festprogram. Vad skriver man i ett sånt? Presentationer av gästerna och typ snapsvisor eller?
    Jag har inte kommit så långt så har tyvärr ingen aning.
  • nni
    nni skrev 2009-02-26 11:22:52 följande:
    Vaa? E det? Alltså till första juni då eller? Oj oj!
    Ja 120 dagar tills 27/6!!!!!!!!!!! Shit pommesfrites!
  • nni

Jag orkar knappt lägga mig i debatten om att gå själv eller inte. Men tycker att man ska göra det själv om båda vill. Det e bådas bröllop, men om den ena vill o den andra e med på det, visst. Då e ju båda med på det, o vigseln e långtifrån slut därefter.

• nni

Hur går det för er annars? Vi ska nog skippa limon. Får hålla ner kostnader någonstans. Och vi ska fotas vid havet, ett tiotal meter därifrån lokalen, efter vigseln. Så känns mest lönt att strunta i transport. Någon får köra oss hem sedan bara. Om ca tre v ska jag prova klänning, därefter kontakta präst. Boka en makeupartist...

• nni
    090619 skrev 2009-03-03 11:27:41 följande:
    Oj oj vilken debatt jag råkade skapa i den andra tråden med min undran...Lämnar det heta potatisen och koncentrerar mig på vår planering :Vi struntar nog också i någon flodig transport till festlokalen. Ska ha en buss som kör gästerna och detta kostar ca 3000:- (midsommarafton)Imorgon beställer jag nog min klänning... den första jag provade och på tordag ringen..
    Allt som inte gäller att man går in ihop skapar debatt tydligen.

Ja okej, ska ni ha bröllopet på annan ort eller, menar eftersom ni bokar buss till alla?

Åh vad roligt! Lägg gärna upp bild på den sedan !
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3