• nni

Juni 2009 Nr 3

Hej alla! En uppdatering!
    Vi ska åka till kyrkan på söndag och vara med på möte som handlar om kyrkomusik. Ska se vad dom säger om olika psalmer osv...
    Intressant att ngt händer. Ska förmodligen prova klänning på fredag. Men e fortfarande inställd över klänningen jag länkade här sist. Klänningsvalet har verkligen varit det svåraste valet för mig! Allt annat har varit smidigt änsålänge. Ja det ordnar sig väl med klänning det också, det måste det göra.

• nni

Vi e inne på 13:e veckan. Exakt 3 månader på fredag! Oj oj oj oj!

• nni

Tidsmaksin; Vad roligt för dig, ännu en sak att checka av.

Miss Moneypenny; Jag ska vänta med skor jag också tills jag fått klänningen. Men lite lagom klack sådär en 5-6 cm. Brukar inte ha högre annars o vill känna mig bekväm, hela dagen. Jag vill gärna ha lite bredare klack själv. Ingen stilett iaf. Men det borde väl komma in mer o mer såna sko alternativ nu när våren närmar sig? Annars har de urval också på "Brandos" på nätet vet jag. Har spanat in ett par i rosa nyans där.

• nni
    JennyLH skrev 2009-03-26 10:42:24 följande:
    .....Ja nu går tiden fort, känns som man pysslar varje kväll med nåt, nu är man inne på festprogrammet
    Vi har inte kommit så långt än! Men snart osa:r gäster o då kan man börja. Ska träffas nu i början av april o börja planera festen först, sedan börja med programmen. Spännande!
  • nni

Vad skönt xmarsan, bara att bocka av det på "att göra listan" nu då...

Vi hade den turen att vi hittade våra ringar direkt, ska snart beställa dom...

• nni

Jag ska prova klänning idag!!!! Håll tummarna att jag hittar min klänning! Så skönt om det blir så !

Kram på er

• nni

Miss Moneypenny skrev 2009-03-27 10:58:31 följande:

Just nu har jag lite ångest för att budgeten spricker. Vi har ju pengarna så det är egentligen inga problem utan mer en moralisk fråga som "är det galet att lägga så här mycket pengar?" Omgivningen verkar tycka det.. Hur resonerar ni andra för slippa ha ångest över hur mycket pengar som bränns? Typ att det är en investering i förhållandet och sånt eller?
    Jag säger bara strunt i det! Det e ju era pengar ni gör er av med, så upp till er hur ni lägger dom! Jag tror faktiskt många e skeptiska för att det inte e ngt direkt materiellt man får o kan behålla. Men minnet e ju det viktigaste!
    Jag har faktiskt inte behövt försvara mig än...
    Ni ska ju inte behöva göra det! Isf säg att det e ert val helt enkelt! Precis som att vissa bränner pengar på teknikgrejer, eller sin bil...Hoppas det ordnar sig! Ps; vår budget kommer spricka lite också, men det e totalt värt det. Ds.
  • nni

Jag har köpt min klänning!! E såååååå nöjd!! !

• nni

Jag var så glad o bara svävade på moln när jag hade klänningen på, o känslan efter! Åhh!! Kan le nu även jag jobbar hela helgen alltså...

• nni
    MulleNuh skrev 2009-03-28 15:06:49 följande:
    va roligt!!! Blev det en i butik??
    Ja det blev en klänning jag hittade, eller rättare sagt butiksbiträdet sträckte fram den till mig. Var inte vad jag var ute efter riktigt, för den har litet släp och e lite mer avancerad än vad jag tänkte mig. Men den var/är perfekt! Blev en Lilly klänning.

Har du fått din klänning än? O hur e det med er andra?
    Min storlek var inne så ska bara ev justera den i slutet av maj sedan hämta hem den. Tur nu när jag var så sent ute att det löste sig. Pustar ut. Ville inte ta av den...
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3