Några från Halmstad?
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Jag håller oxå på å letar dukar, funderade med på ikealakan å sån där....sizoflor (tror jag det heter) som lång löpare på mitten...finns ju i många färger.
Roligt å läsa om allas olika smink- å hårplaner, tycker det var en djungel, men tog faktiskt Make-up store för sminkningen.
Har alla bokat plats för fest, å vad ni ska ha för mat?
Oj vad ni skriver :)
Vi ska också ha ikea lakanen, sambons mamma ska få mangla dem så de blir lite styvare. Sen blir det ikeas tygservetter också.
Kul att läsa allas smink-och-hårplaner. jag vet inte.. tror jag kommer fixa det själv, kanske be en vän om hjälp med håret bara. är inte så noga med sånt - ok man vill ju att det ska bli bra, men så länge jag ser ut som jag brukar så är jag nöjd :)
Har bokat festlokal, hv-gården i åled. Va stor och nära oss. toppen :) vi ska ha 3-rätters + tårta iaf. sen har vi inte kommit längre. blir nog ngt med tunnbröd till förrätt (sambons föräldrar har tunnbrödsbageri) och antagligen fläskfile till varmrätt (för det är typ det ända kött jag äter - är väldigt kräsen..)
Kallemero79 skrev 2009-03-13 18:06:57 följande:
Vi ska vara på Punch restaurang ute i Tylösand.
Det blir bubbel med tilltugg, sittande förrätt, sedan buffé, sittande efterrätt och sist tårta och kaffe.
Glömde ju...
Snittar & bubbel blir det ju till minglet direkt när gästerna kommer. Vanliga tunnbrödssnittar & jordgubbsbubbel (päroncider till de som kör)
Vi kör bröllopstårtan som efterrätt.
Spännande å läsa om vad alla ska äta. Vi ska ha snittar å bubbel först. Sedan buffé från Västergök, lutar åt italienskt, ostar och frukter till efterrätt, sedan bakelser el. tårta från Regnbågen. Sedan ska vi nog ha lite korv å bröd, glass etc till barnen...
Vi kör på snittar och bubbel först.
Sen sittande 3-rätters (från Coop!!! jättegott!)
Lite dans.
Därefter någon form av tårta och kaffe!
Senare på kvällen dukar vi nog bara upp lite snacks och godis!
Ah, just det! Snacks blir det här också!
Har bara inte bestämt vad än... Vad ska ni ha?
Har inte funderat så mycket över snacks än...
Ett tag funderade jag på fruktfat med, men tror vi skippar det och bara kör på lösgodis, salta pinnar, nötter och chips helt enkelt.