Några från Halmstad?
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Vi har kollat runt lite på bfm.nu, och det är ju inte direkt billigt. 4500:- känns lite hutlöst, men hittade en annan bil för 1900:- men gillar den inte allt för mycket. jag kanske måste vänja mig vid den..haha..vem vet.
Vi kommer åka i en gammal veteranbil från hemmet till kyrkan och från kyrkan till lokalen. Den kommer även finnas med på vår fotografering.
En ford fordor årsmodell 38 eller nåt sånt. (är inte bergsäker på året)
Han med "vår bil" brukar ta 1000:- och 1500:- för att man ska få ha den bilen. (fast m2b tror att vi kommer slippa betala för han känner han som äger bilen och tror att vi kommer få det som bröllopspresent)
Han som har den brukar köra den vid balen och såna tillfällen, så jag kan ge er nummret till honom om ni är intresserade.
Han kanske har tid & lust med fler bröllopsturer.
Jag hittade information om en Jaguar -64 här på bröllopstorget,jättefin och vi ger inte alls lika mycket som för bilarna på bfm.nu. När vi skulle titta på den visade det sig att det är vår granne som äger den! Smidigt och bra! Om någon är intresserad har jag numret till ägaren!
Hahaha! Ibland är världen bra liten!
jag frågade min pappa om han visste ngn med en fin bil, och dagen efter hade han bokat en limo. så det är fixat. mig spelar det ingen roll och inte min m2b heller så det blev ju toppen!
Ni som ska gifta er kyrkligt, har ni träffat prästen än? Funderar på att kontakta vår - hoppas att personkemin kommer att stämma!
Vi kommer ha egen präst (släkting till min fästman) och vi har inte haft vigselsamtalet än.
Ja, vi träffade vår för länge sedan och gick igenom vigseln.
Igår träffade vi honom igen och gav honom hindersprövningen och vigselintyget.
Vi passae även på att prata om hur viktigt det är att han postar vigselintyget direkt, så han lovade att göra det samma dag.
Varför är det så viktigt att han postar vigselintyget direkt?
Ska någon iväg på bröllopsresa "direkt" efter bröllopet? Vi åker på måndagmorgon efter bröllopet. Bokade i mitt nuvarande namn efter rekommendation från researrangören. Så lämnar in om namnändring till prästen vid vigseln... gör jag rätt då?!