• Faanny

Bröstförstoring 14

Om du läser här Jasminaa, hör av dig när du gjort op. Är nyfiken!:)

• Faanny

Jasminaa: Haha, så får vi hoppas att det inte blir! typiskt att man drömmer om sånt man är orolig över. Är det många av dina vänner som vet om det? :)

• Faanny

Jasminaa: Jag tycker du har gjort i det, jobbigt när kompisarna snackar för mycket. Så är mina också! När man inte vet så pratar de bakom ryggen på en... Så låtsats de tycka att det är okej, men egentligen säger de något helt annat till varandra. Just nu är det bara min pojkvän och syster som vet. Har sagt det till en kompis som jag vet har komplex över sina bröst, dock vill hon göra lyft. Så vi har pratat om att tjäna pengar och göra det samtidigt :)

Joseefiine: Ta 375 :D

• Faanny

Ondamamman: Du skrev att du fick 65E/F av 280cc. Vad hade du innan? :)

Jasminaa: Bättre att prata med vänner som förstår och har samma problem. Hon kommer ju säkerligen inte gå runt och snacka skit om det du sa iallafall. Nu är det inte så länge kvar till din tur! Är du nervös? :( Tycker synd om Garbo6 som kanske kommer tycka att hennes är förstora. Kollade på hennes blogg, och de såg verkligen inte förstora ut! Kollade du också?

• Faanny

Ondamamman: OJ! Jag trodde du skulle haft större innan. Hur kan de ha blivit så stora? För 280 cc är ju inte så mycket. De flesta tar ungefär 350 cc.

• Faanny

Ondamamman:
    Haha ja :) mer för pengarna i vilket fall. Jo, men jag har hört flera som säger samma sak. Jag känner en som har naturligt DD och dom är gigantiska, haha! Så det är ju väldigt svårt att säga. Jag skulle nog vilja ha en D :) Jag tänker - vad är värst, om de blir för små eller för stora? För små tror jag faktiskt..

• Faanny

Jasminaa:
    Kolla bloggen igen. Hon visar dem utan bhn också. Då ser de större ut. Men om jag får säga vad jag tycker, så hade ju valt lite större. Dock är det svårt att se hur resultatet blir, de kommer ju forma till sig osv. Men större lär de väl inte bli på henne?

• Faanny

Moche: Ja men då förstår jag. men vad är "bäst", framför eller bakom? :) Jag vill kika! En fråga, vilke storlek hade du innn operationen?

• Faanny

Jasminaa:
    Jag tycker du ska ta 400 :) hur ser dina börst ut nu i jämförelse med Garbos förebilder? Är de större eller mindre?

• Faanny

Jasminaa:
    Ja okej, men jag tkr nog att du ska ta 400, det sägs ju att 50 försvinner.

Svar på tråden Bröstförstoring 14