garbo: det va inte han som gjorde slut eller vi båda kände väl att vi inte funkar ihop. men han verkade inte ledsen alls igår, vi pratade och kom fram till att vi ska vara vänner. och väd händer inte han skriver idag på morgonen frågar om jag ringt kliniken , jag svarar han skriver att han inte fattar att det e slut och frågar om det är vi två igen . Men jag vill inte ha honom mer, jag e ledsen jag vill och inte men vi kan inte hålla på såhär vi bråkar jätte ofta och vi stör oss på varandra och varandras familjer, Så jobbigt nu att han vill ha mig igen, då e det jag själv som bestämmer om vi ska fortsätta eller inte :(
amiaaa: Jag pratade med disa och hon var också som ett frågetäcken, hon visste ju att dom kämpat med bröstet lite för att få plats med implantatet och tänkte att det berodde på det men hon ville titta på det så hon kunde va säker, jag ska ha tid kl 4 idag, lite jobbigt mamma blir så orolig hon tycker att allt e hennes fel och fattar inte hur hon kunde låta mej göra det osv.