Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

platt88: jasmina_90@live.se skicka bilderna jag vill se :D kan skicka på mina med igen det va länge sen jag skickade fast det är inte en så stor skillnad men jag har ju tagit bort tejpen jag hade innan så det kan va kul att se :)

• Jasminaa

platt88: ja men bra att du inte fått blåmärken nu, det e ju ingen blödning då det e kritiskt den första dagen typ. jag märkte mitt blåmärke tro det va den 3 dagen. slutade äta smärtstillande efter en vecka typ. fast fortsatte äta vanlig panodil på kvällarna innan jag gick och sov, och det slutade jag med efter 3 dagar.

• Jasminaa

platt88: vad fina dina bröst är förstår att du är nöjd, dom såg jättebra ut direkt efter operationen. Du skrev att han sa att musklen släpper, sa han ungefär när det händer? för om det är så borde ju min muskel också släppa. Har dom svullnat något nu?
    kram

• Jasminaa

platt88: ja det är borta snart :D härligt.

• Jasminaa

platt88: ja mina är med olika svullna det är ju bara för att dom fått fylla mer och så i den ena fast skillnaden är mindre än förut och det kan ju bara bli bättre nu. Ska du massera dina? jag skulle inte göra det. har du bröstband? eller den där tortyrbh?

• Jasminaa

platt88: jaha okej. Man får så snygga bröst av tortyrbh synd att min klinik inte använder sig av det.

• Jasminaa

Hej Sandrah kul att du ska göra detta är det något du tänkt på länge? Har du bestämt dig för något vilka implantat gelehallon elr koksalt? hur stort vill du gå ?

• Jasminaa

Sandrah: Du kan ju titta på qvinna.info där finns bilder på båda implantaten. Jag är ju inte så påläst av gelehallon, men tycker att alla har så fel uppfattning av koksalt. tror mest skvalpningen är ett rykte. Folk kanske tänker att vatten skvalpar och då borde implantaten göra det med. Mina skvalpar inget :) Gelehallon rekomenderas till smala personer för dom får ett mer naturligt resultat då men om man har lite hull så är koksalt inga problem jag är inte heller så smal så det oroade jag mej inte för, implantat syns inte igenom direkt. Jag valde koksalt eftersom gelahallon är ju rätt nytt på marknaden och vågade inte det. Och jag vill ju veta när det är sönder, det är nog svårt aatt märka det om man har gelehallon om man inte kollar upp det typ genom mammografi. Om koksalt går sönder märks det och då e det bara att göra en ny operation.

• Jasminaa

platt88: nej men sluta inte nu, da dom regelbundet om du inte mår dåligt av dom , jag fick ju förstoppning av mina och va jätte trött så ville sluta så fort som möjligt men använd dom i en vecka sen kan du väl börja minska på dom. joo men hårda e mina fortfarande speciellt över bröstet där dom är svullna tror det är musklen som spänner där. Jag har ingen aning om när dom blir mjuka men mina har ju börjat bli det tror dom kommer bli mycket mjukare om några månader fast visst är det tråkigt att vänta. Jag kan inte ha nått urringat set ser jättekonstigt ut när dom är så högt uppe vill att dom ska åka ner lite.

• Jasminaa

platt88: tack :D dina är med jättefina. Vi har väldigt olika form på våra bröst. Har inte dina svullnat upp upptill som mina? ja då man får vänta :D

Svar på tråden Bröstförstoring 14