Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

Faanny: ja du ibland ångrar jag mej men det 'är mest nu, jag är typ rädd att dom inte kommer bli fina att dom kommer vara hårda, att jag kommer få någon komplikation, osv men det är väl så i början antar jag, sen när dom väl blir fina kommer jag nog vara jätte nöjd

• Jasminaa

MulleNuh: Vad bra vill du göra det nu snart eller vill du vänta lite till?

• Jasminaa

Mullenuh: haha det var en stor present det :D hoppas du får den,

• Jasminaa

AIE: du kan lätt ta större med haha :D jag ångrar iaf att jag inte tog större. minns när jag hade rispåsar förut då kommenterade mina kompisar typ vad stora bröst du har vad har du där i?. och nu har ingen sagt nått :O dom ser alltså ingen skillnad

• Jasminaa

Faanny: Det kommer gå bra man är egentligen orolig i onödan

Kram :D

• Jasminaa

kickan70: vad roligt grattis för brösten :D jag har inte riktigt kunnat glädjas åt mina tidigare men nu kommer det märker jag.

Jag var i stan idag köpte lite kläder och det sitter jättebra med ett par bröst. det blir liksom tajtare upptill :D Är så himla glad att jag har bröst nu haha men än är dom inte fina sitter fortfarande högt upp och jag längtar mest till att dom faller ner rätt jobbigt jag måste ha tröjor som är rätt högt upp så att inte brösten syns om ni förstår.

• Jasminaa

platt 88: oo jag minns när det va några dagar kvar innan min operation , usch så nervös jag var det är ett stort beslut, detta kommer du ju ha väldigt länge, Jag ser ingen större skillnad men det lilla jag ser av blåmärket på sidan ser bra ut, det ser inte lika svart ut mer tror det håller på att försvinna. :D

• Jasminaa

platt88: jag hade mardrömmar dagarna innan operationen men allt gick jättebra och du kommer va jätteglad över dina bröst fast inte direkt haha du kommer va lite illamående och sömning.

• Jasminaa

kickan70: Jag tycker att jag klarade allt hyfsat , hade inte ont alls kände bara av musklen träningsvärk typ och brösten spännde men ont gjorde det inte. Tycker nästan det va en skön känsla :d haha kanske bara jag som e dum eller klarar av smärtan bra dast det va nog tabletterna som var jättebra. men rörlig va jag inte så mycket kunde ta upp saker själv, mamma fick hjälpa mig ta av mig tröjorna men jag fick på dom själv. första dagen kunde jag bara inte ta av mig trosorna när jag skulle på toa men det gick bra efter någon dag. klarade att ta mig upp ur sängen första kvällen. helt rörlig va jag efter en vecka nu klarar jag av allt :D gått 10 dagar

• Jasminaa

platt88: Hur stor byst vill du ha? kan du hitta en bild på internet och försöka hitta någon som liknar dig kroppsmässigt och sån byst du ungefär vill ha och länka den. Jag kollade idag på min byst och min kompis mina ser faktist större ut och jag har alltid tyckt att hennes e stora C kupa har hon.

Svar på tråden Bröstförstoring 14