Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Bröstförstoring 14

Mmm. Ja jag gissar att du är över 18 år iaf! Så du gör ju som du vill!

Jasminaa skrev 2009-02-03 13:27:20 följande:
    oj det va mycket, svårt att få ihop pengar om man inte sparat ett tag. Min mamma sparade åt mig 1050kr varje månad så det har ju blivit rätt mycket, hon är inte så glad att hon sparat för brösten men om jag vill det så får jag använda dem till det.
  • MulleNuh

Ja det låter himla bra att ta körkort och högskola!! Bra bra.

Jo vi sparar åt barnen. Lite än så länge..
    Tanken med dom pengarna är ju att det ska gå till nytt boende när det blir dax för det. Körkort får dom betala själva..
    Jag fick ta sommarjobb på ica i kassan när jag tig mitt körkort.

Jasminaa skrev 2009-02-03 13:31:22 följande:
    precis fyllt 18, nej får inte göra vad jag vill med pengarna det som är kvar har hon hand om sen till körkoretet och min högskola :D. ska du spara något åt dina barn?
  • MulleNuh

Mmm.. Jo föräldrar ska finnas för sina barn. Jag är också ganska bortskämd. NU i vuxen ålder. MEN jag känner fortfarande att mina barn måste få jobba lite för saker.
    Det mår dom bara bra av!

Jasminaa skrev 2009-02-03 13:38:59 följande:
    Jo men det e olika för alla jag är nog lite bortskämd, mamma vill ge mej allt hon har, hon har bara mej och jag har bara henne här i sverige, resten av vår familj bort i bosnien.
  • MulleNuh

Jo ,men så är det inte bara för unga! Vi andra måste ibland också slita och kämpa för att ha råd med vissa saker!
    Att ge sina barn allt sånt i ung ålder gör bara barnet en otjänst i slutänden!

Jasminaa skrev 2009-02-03 13:50:17 följande:
    MulleNuh: Jo det är jättebra, jag jobbar med men ibland e det svårt när man är ung att hinna med att tjana ihop pengar för tex körkort när man inte har så stor inkomst. Som min kompis hon vill jättegärna ha körkort men hon har inte råd alltid att ta lektioner så hon får vänta helt enkelt tycker det är tråkigt, men alla föräldrar har inte råd heller.
  • MulleNuh

Det där var bra skrivet av dig tycker jag!
    Och du verkar ha en väldigt bra mamma..

Jasminaa skrev 2009-02-03 14:00:31 följande:
    Tycker inte jag, jag tycker att föräldrar e dumma som köper massa dyra saker åt barnen, dom blir kräsna vill ha allt möjligt värsta märkeskläder, sån e inte jag , jag kan göra så jag säga åt min mamma att köpa allt möjligt hon skulle gjort det men hon har lärt mej att det är jobbigt att tjäna ihop pengar jag ser hur hon sliter och ser hur duktig hon är på att spara, hon får 14-15 tusen i lön och sparar varje månad 6000kr minst och dte tycker hon är lite. Så om man betalar körkort eller kanske en bröstoperation så förstår inte det barnet för det det bara hjälper det på traven, mamma vill att jag ska bo hemma under högskoletiden så jag slipper ta ett lån, sen efter högskolan har jag inget dumt lån efter mej. Allt min mamma kämpat för och allt hon gjort för mej kommer hon få tillbaka jag kommer ge henne allt jag kan när jag får jobb.
  • MulleNuh

haha ja bara mamma har godis!

Jasminaa skrev 2009-02-03 14:07:12 följande:
    Jo min mamma är bäst i världen, :D Det tycker säkert dina barn om dig med även om dom är små just nu :D
  • MulleNuh

Jag har en kompis som la in 450 cc.. Hon har EXTREEEMA bröst. 75E tror jag. Om inte ännu större..
    Jag tycker du ska ta 350 isf.

Jasminaa skrev 2009-02-04 21:47:09 följande:
    Faanny: Jo du jag är jättenervös, lite för komplikationer e orolig, sen e det storleken jag tänker på mest, kan inte bestämma mig, jag vet inte ens om jag kan ändra mig nu. jag är rädd att dom blir försmå med 350, men samtidigt rädd att dom blir förstora om jag tar 400cc.sen e det rökningen jag får inte röka :( det är så svårt blir så deprimerad, men måste stå ut mindre än 2 veckor kvar :D
  • MulleNuh

Hur lång är du och vad har du för vikt??

Jasminaa skrev 2009-02-04 22:00:55 följande:
    MulleNuh: Oj E kupa, det vill man inte ha eller inte jag iaf. Jag vill ha stor C kupa, Tror jag får det av 350 det är ju inte hela världen om dom blir något mindre än man trodde. Tack :D
  • MulleNuh

LITET kommer det absolut inte se ut! Det kommer passa in! Hellre normalstora, lagom än ett par porrtuttar.

Jasminaa skrev 2009-02-04 23:33:19 följande:
    MulleNuh: Jag är 170 cm och väger 68 kg så är inte liten direkt det är därför jag är orolig att 350 kommer så litet ut på mig.Faanny: Rök inte mer nu när du inte är beroende, jag klarar mej rätt bra men tänker på det helatiden.
  • MulleNuh

Tänk att dom inte har större än 400cc av en anledning!

platt88 skrev 2009-02-07 18:27:13 följande:
    Hej! Jag är knappt B kupa och vill ha D, ska på konsultation den 17/3 i Umeå på polarkliniken,läkarna är väldigt duktiga och det är 150 km from mitt bostadHar funderat på att göra gele hallon runda -Är lite orolig över storleken för de har från 225cc - 400cc...Jag är 173 och väger 74kg, är rädd att 400cc kommer att se för små för mig/ vad tycker ni?Ska jag leta efter en ny klinik där de har 450cc eller räcker det med 400cc?(Vill ändå ha de ganska stora eftersom jag inte är speciellt smal.KRAM/ Shqipe :)
Svar på tråden Bröstförstoring 14