Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

Faanny: Sj är jag inte så duktig på att spara men när det gäller tuttar hehe... ju min mamma är jätte snäll hon vet hur jag känner för mina bröst..när jag var yngre hon sa alltid vänta de kommer att växa så vi har som väntat tillsammans ... Men det hände inte så mycket med brösten :S

Jag fyller 21 i augusti. Lycka till med att spara pengar jag tror faktiskt att du kommer att göra det och du kommer att op dig ganska fort.

Massor med Kramar ! :)

• platt88

Jansminaa: Den tredje mars (12 dagar kvar-på en tisdag) vad roligt att höra att du mår bra :) jag har lätt för att må illa och spy /hoppas jag inte gör det :S NEM hur känns det med storleken just nu är de mycket svullna -sitter de där de ska ? hehe

Faanny: Om man väl börjat spara så går det ganska furt det hjälper om man har jobb så klart ,annars kommer det att ta lika lång tid som för mig :S:S:S Jag tycker att redan nu ska du börja prata med din mamma lite om att du inte nöjd med dina bröst och sånt (men nämn inte op för det skrämer föreldrar- det kan du ta sen när hon har förståt hur mycket detta betyder för dig). Så vem vet - du kanske får oxå hjälp av din mamma med pengar :).....

Kram :)

• platt88

Faanny: Hur gammal är du ? För jag visste att jag inte skulle få nå större bröst sen jag var 14, jag växte tidigt-idag är jag lika long som när jag var 15- slutade växa tidigt oxå.

• platt88

Jasminaa: Läste på en hemsida att det var pga narkosen, det blir bättre efter en vecka säger de, oroa dig inte.
    Vad säger pojkvänen nu då? :)
    Kram

• platt88

Jasminaa: Det kart han kommer att tycka om de ..hehe vad glad jag blir för dig, är du nöjd med stl som den är eller vill du att de ska bli mindre när svullnaden gått bort.

Faanny: Jag har en tatuering:D så jag kan jämföra smärtan om det nu går hehe... Längtar så jävla mycket, speciellt nu när Jasmina gjort klart det :)

Kram :)

• platt88

Vem betalade 32 000 ? Var?

Jag ska betala 37 000kr/ 34 000 för op och 3000 -kapsel försäkringen.

• platt88

Jasminaa: OK men det låter bra, på mig vill inte Michael lägga i så mycket heller men jag får väl nöja mig för nu sen efter jag skaffat barn och ammat klart kan jag göra de större om jag nu skulle vilja ha det.;)

Vart op du dig? Vilken klinik?

• platt88

Jasminaa: Har inte slutat tänka på det faktiskt -igår ringde han mig vi bestämde oss för gelehallons runda och allting gick bra fram till stl.
    När vi började prata stl så sa jag att jag hade gjort ris testet och 450cc-550 passar för min kropp, då skrattade han och sa att det beror på min kropp :(...Han nämnde 300-gen -men jag vågade inte fråga honom om det var det han tyckte jag skulle ha, han sa oxå att om man vill ha större bröst så kan man göra två op. Men vad F_N tänkte jag ,har knappt pengar med en op.

• platt88

Jasminaa: Hmm ringde till en klinik men de hade tid efter min op dag, så det ger mig inget. Men jag tror när han ser mig så kommer det funka med 450cc-hoppas det i alla fal.

Har först konsultationen och sen op(på samma dag)

• platt88

Faanny: Har vad då,vad menar du?

Svar på tråden Bröstförstoring 14