Bröstförstoring 14
Nu är det gjort och jag har jätte ont i muskeln och i ryggen och mina armar. mådde bra förut morfin
Nu är det gjort och jag har jätte ont i muskeln och i ryggen och mina armar. mådde bra förut morfin
Faanny: Nej inte vad jag vet morfinet gjorde så jag inte hade ont, nu har jag ju ont tar bara tabletter. dom blir större haha upp till hakan e dom typ. min sport bh e förliten borde köpt en större , men man vet ju inte den passade förut >:)
Nej jag är faktist inte glad har inte hunnit bli det, när smärtan lägger sig kan jag nog glädjas åt dom. någon som har ett tips hur man kommer upp ur sängen , jag måste be min mamma om hjälp men hon ska sova nu så hon kommer inte kunna hjälpa mig gå till toaletten på natten
fannny: hahaha ja jag tror jag skippar iden nr 2 med knäna :P kan testa att lägga mig på sidan ovh föröska komma upp eller så kan jag pissa på mig :D det vore enklast haha. Blir inte du rädd när du hör att det gör ont, jag vet inte känns som om jag ångrar mej att jag gjorde det för det gör så ont men så känner nog de flesta antar jag
Idag har jag inte ont :D smärtan i ryggen är borta jag känner bara av musklerna lite men inte alls farligt bara lite stel är jag, hoppas det fortsätter såhär. Jag lärde mig hur man lägger sig i sängen själv och hur man går upp ur den , tog lite tid men det gick och det gjorde ju lite ont men det gick känns jättebra . jag sov 5-6 timmar inatt vaknade varje timme och gick på toa :)
Mullenuh: det blev 390 i ena och 410 i det andra :) hoppas det blir bra svårt att se nu när dom är så högt uppe och jättesvullna svullnat upp till nyckel benet, mest upp till under bröstet är dom inte lika svullna
platt88: När va det du skulle opereras?
Faanny: Det går hur bra som helst, hade bara ont första dagen då jag kom hem, och nu e jag inne på tredje dagen känner bara att det spänner på brösten och det känns som träningsvärk när jag skrattar :D trodde smärtan skulle vara mycket värre men jag har klarat mej hur bra som helst spydde inte ens på op dagen, har inte mått illa. :)
platt88: oj men det är ju snart, det kommer gå bra :) Jag trodde med att jag skulle spy , men nej jag blev bara lite yr dom fick hjälpa mig att gå. Joo dom e svullna och hårda och sitter högt upp vill att dom åker ner men det tar sin tid så man får ha tålamod,
Faanny: nej det gjorde inte så ont första dagen, samma dag som operationen var så hade jag ont i ryggen och längs med armarna, det va en jättekonstig känsla men den gick över efter några timmar. Du behöver inte vara orolig :) Det enda som är jobbigt är att min mage har blivit jättestor och hård, ser gravid ut. vet inte om det beror på medicinerna eller att jag inte bajsat på 4 dagar.