• skogstrollet89

Morgongåva

ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?

• Svar på tråden Morgongåva
  • nni
    MV85 skrev 2009-01-28 18:57:37 följande:
    Vad är det?
    Smakfulla, sensuella, lättavklädda bilder man tar hos fotograf. Det e min morgongåva.
  • Linn74

Det är väl inte tråkigt, det är ju jättefint! Personligt och ett minne för livet!!
    Ska föreslå min m2b samma!

Ida o Mille skrev 2009-04-08 19:20:24 följande:

Vi har pratat med varandra om morgongåvan, vi är väl lite tråkig hehe.Men vi har sagt att vi ska skriva ett fint brev eller en dikt och ge till varandra på morgonen. Något som är väldigt personligt och fint:)
  • Tindragull

Tycker inte alls det var en tråkig morgongåva! Verkligen ett minne för livet tycker jag!

Ida o Mille skrev 2009-04-08 19:20:24 följande:

Vi har pratat med varandra om morgongåvan, vi är väl lite tråkig hehe.Men vi har sagt att vi ska skriva ett fint brev eller en dikt och ge till varandra på morgonen. Något som är väldigt personligt och fint:)
  • matildaochniklas

Nä den sån kan väl alla ha. Den jag köpte till min man ser ut typ så, en annan kedja bara. Supersnyggt!

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-09 07:04:56 följande:

Jag gillar den här men den är väl inte för tjejer? alskadebarn.se/images/galleri/fyrstavnettan.j...
  • Villemoa

Du som har beställt, var kan man välja extra tillval? Jag har precis lagt in en beställning och vill sen välja expressleverans för att säkert veta att fyrstaven kommer fram innan vi gifter oss den 25:e.

matildaochniklas skrev 2009-01-29 22:30:04 följande:
    Min man fick ett halsband från alskadebarn.se, en 4-stav, jättefin!
  • matildaochniklas

Jag tror att jag mailade till henne för att välja sådant. Men jag kommer inte ihåg men maila henne och kolla.

Villemoa skrev 2009-04-09 23:05:05 följande:
    Du som har beställt, var kan man välja extra tillval? Jag har precis lagt in en beställning och vill sen välja expressleverans för att säkert veta att fyrstaven kommer fram innan vi gifter oss den 25:e.
  • Thewedding

matildaoch niklas:

Hur mycket fick du ge för smycket du gav till din man ?

• W2B Blom

*Puffar upp tråden* Då jag också behöver tips på morgongåva!

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Villemoa

Det har ordnat sig med det nu, men tack för att du tog dig tid att svara.

Beställde för övrigt en fyrstav 5mm med ankarkedja och valde texten "Christer Älskad". Tror att det blir en jättebra och uppskattad morgongåva!

matildaochniklas skrev 2009-04-10 08:54:23 följande:
    Jag tror att jag mailade till henne för att välja sådant. Men jag kommer inte ihåg men maila henne och kolla.
Svar på tråden Morgongåva