• skogstrollet89

Morgongåva

ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?

• Svar på tråden Morgongåva
  • matildaochniklas

Det kommer jag faktiskt inte ihåg, runt 1000 kr kanske.
    Villemoa kanske har bättre koll eftersom hon precis har beställt :)

Thewedding skrev 2009-04-10 09:02:25 följande:
    matildaoch niklas:Hur mycket fick du ge för smycket du gav till din man ?
  • Villemoa

Ja, min fyrstav kostar 1119kr och specat ser det ut som följer;
    Fyrstav 849:-
    Namn sida 50:-
    Diagonalt hål 50:-
    Kedja 150:-
    Frakt 20:-

Detta är alltså den kombinationen jag valt. Sen la jag till några tillval för ett par hundra också.

matildaochniklas skrev 2009-04-10 19:17:09 följande:
    Det kommer jag faktiskt inte ihåg, runt 1000 kr kanske.Villemoa kanske har bättre koll eftersom hon precis har beställt :)
  • madeleine 28

jag har bästellt ett kors med jesus i halsband samt ska han få en bibel med en personlig skrift

• Nalle Puh 40

Ni som beställt från älskade barn, var det lång leveranstid? Är ju bara 49 dagar kvar för oss

• Villemoa

Det står på hemsidan att man får sin beställning senast inom två veckor från registrerad betalning så jag tror nog att du hinner få din beställning innan det är dags för er
    Själv valde jag expressleverans med tanke på att det är påsk nu och att vi gifter oss nu den 25:e. Vill ju vara säker på att hinna få fyrstaven innan bröllopet så min blivande kan få den i morgongåva.

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-11 07:32:32 följande:

Ni som beställt från älskade barn, var det lång leveranstid? Är ju bara 49 dagar kvar för oss
  • matildaochniklas

Nä, det gick snabbt. Sen fick man bilder mailade när smycket var klart
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-11 07:32:32 följande:

• Nalle Puh 40

Villemoa: Vilken valde du?

• FrökenSöt

Nu måste jag nästan lägga mig i...
    En stav är ju en jättefin present. Men jag har en liten fundering... Jag skulle helst vilja skriva in våra namn och namnen på mina två barn. Han säger att de känns som hans egna (fast pappan finns ju med i bilden), men jag vet inte...
    Kan man göra det, tro?

• Nalle Puh 40

Tänker att barnens pappa skulle tycka det känns konstigt för det hade jag gjort om vi leker med tanken att min sambo träffar en ny och hon skriver mina barns namn i sitt halsband men jag vet inte...

Jätte kul att han känner det som att de är hans, viktigt för familjen.

• FrökenSöt

Nalle Puh 40 - Ja, det är A och O. Det har gått fantastiskt smidigt faktiskt :) De älskar varandra :)
    Och egentligen bryr jag mig väl inte nämnvärt mycket om vad pappan kan tycka om saken, eftersom det handlar om ett smycke... Nå, det tål att tänkas på. Tack fös svar!
    Sorry TS, vet att det är lite OT.

Svar på tråden Morgongåva