• skogstrollet89

Morgongåva

ska man köpa morgon gåva till sin m2b? och isf vad?

• Svar på tråden Morgongåva
  • freddy73

Jag har köpt en Omega klocka men den får dubbla som födelsedagspresent också (han fyller år 3 veckor innan bröllopet).

• piggelinbride

Jag har också tänkt att jag ska köpa en klocka till min M2B, har dock inte bestämt prisklass ännu...

• lecaroline

Min m2b har inga manschettknappar så jag tänkte att han kunde få det på morgonen. Jag tror att det är den enda dan han skulle uppskatta att äga dem

• Flisa80
    matildaochniklas skrev 2009-03-14 09:47:58 följande:
    På ena sidan står mitt namn och på en sida hans namn. Sen står vårt vigseldatum på en sida och sen ordet KÄRLEK på sista sidan. Blev verkligen jättefint! Kanonbra service också om man är osäker och behöver hjälp!
    Hur lång tid tog det att få fyrstaven?? Jag är verkligen sugen på en sån till min blivande... Tack för tipset!!
  • Nalle Puh 40
    Millie84 skrev 2009-01-28 19:00:13 följande:
    Min m2b bär aldrig klocka, smycken osv. SÅ fick bli något helt annat, han kommer få en förkromad dörrskylt med vårt då gemensamma efternamn på. Tycker jag är en söt gåva som man alltid har kvar
    Åh, vilken bra ide. Vad fixar men det?
  • Nalle Puh 40
    matildaochniklas skrev 2009-03-14 09:47:58 följande:
    På ena sidan står mitt namn och på en sida hans namn. Sen står vårt vigseldatum på en sida och sen ordet KÄRLEK på sista sidan. Blev verkligen jättefint! Kanonbra service också om man är osäker och behöver hjälp!
    Vilken av fyrstavarna tog du???
  • Valkyria84

Jag tänker också att köpa namnsmycke till min m2b men kan inte bestämma mig om jag ska köpa stavar eller plattor?
    Och så kan jag inte riktigt bestämma mig för vad jag ska skriva, har lite olika alternativ:
    Om jag köper två stavar: Mitt och hans namn på varje sida och datum för dagen vi blev tillsammans och datum för vigsel på andra sidan. Alltså alla fyra sidor blir graverade på staven. Då finns det en stav kvar att gravera våra kommande barns namn och datum på =)

Eller om jag köper plattor: mitt och hans namn på varsin sida och en tom platta för våra kommande barn.

Vad tycker ni?? Plattor eller stavar????

• Nalle Puh 40

Jag är inne på en stav, känns lite modernt och killigt. Kan man inte köpa till en ifa man får barn, är lite avlägset just nu och vem vet om man kan få osv

• Nezza

Jag ska special beställa två champangeglas med hjärtan på halsen, som man kan få egen text graverad på. Så ska det stå "Blunda och önska..." Som är en liten egen grej oss emllan.

• carbin

Hej! Jag kan tipsa om en sida med namnsmycken med bra priser på: www.solx.se
    Jag funderade på att köpa ett nytt etui till min M2B och gravera in våra namn och vigseldatum. Han är ingen smycke och klockmänniska heller =)

Svar på tråden Morgongåva