• Laguna 2

    När skicka ut inbjudningskorten?

    Vi gifter oss 29 augusti.

    När tycker ni att vi ska skicka ut inbjudningarna?

    (Tex så tycker jag och min tärna inte alls samma så det vore kul att höra era åsikter)

  • Svar på tråden När skicka ut inbjudningskorten?
  • anja1661

    min brorsa gifter sig den 22 augusti och deras inbjudningar har varit ute nu i ett par veckor. fast jag tycker att det är lite tidigt.
    vi gifter oss 9maj och skickade våra för 2-3veckor sedan...

  • Umbraz

    Vi gifter oss den 1 augusti och tänker skicka ut inbjudningarna i mars så de kommer lagon till semestersnacket på jobbet.

  • TinkieWinkie

    Vi gifter oss i början på juli och jag vill skicka ut våra snart! Kanske mest för att det är skoj och jag vill få ut nyheten

  • konstigabaralillajag

    Vi gifter oss den 29 augusti och vi kommer att skicka ut dem i början/mitten av maj...

  • Laguna 2

    Samma dag som oss då !


    konstigabaralillajag skrev 2009-01-30 09:38:05 följande:
    Vi gifter oss den 29 augusti och vi kommer att skicka ut dem i början/mitten av maj...
  • Laguna 2

    Tack för svaren!

    Alla gästerna vet att vi ska gifta oss (dock tror jag itne dom håller reda på datumen).

    Jag tycker mars/april medans tärnan tycker slutet av maj.

    Det blir nog mittemellan - i april.

  • Goaste

    Vi gifter oss 22 augusti och jag tänkte försöka få iväg inbjudningarna i börja av mars.

  • Bröllops Monique

    29 aug gifter jag mig också och tänker att ju förr desto bättre men det blir antagligen feb-mars.

  • Snuttis2

    vi gifter oss den 29 aug och planerar att skicka ut dem i mitten av feb..tänker att det är nu många börjar planera för sin sommar semester och då många gäster bor på andra orter och i usa vill vi att förbereda dem i god tid+ att då slipper vi smyga med allt....kan börja berätta för alla :)

  • Goaste
    Snuttis2 skrev 2009-01-30 13:16:06 följande:
    vi gifter oss den 29 aug och planerar att skicka ut dem i mitten av feb..tänker att det är nu många börjar planera för sin sommar semester och då många gäster bor på andra orter och i usa vill vi att förbereda dem i god tid+ att då slipper vi smyga med allt....kan börja berätta för alla :)
    Det var så jag också tänkte med semesterplanering och så.
Svar på tråden När skicka ut inbjudningskorten?