• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Ja precis - hon är ju jättelik Suri! Lyllo henne!

Om inte vikten hade följt längden på kurvan hade JAG varit orolig ... men nu pekade ju båda uppåt, vilket för mig verkar normalt. Nåväl. BVC reagerar på så konstiga saker.

• fru AM

Vidare om Iris a k a Suri Cruise ... Är rätt säker på att det finns look-a-like-tävlingar även för barn. Undrar om inte tidningen Mama brukar publicera såna bilder (har i alla fall sett det någonstans ... *tänker*

• fru AM

Missförstå mig rätt - jag älskar att ha folk hemma på middag. Min man med - och han vill gärna bjuda fler par, två - tre stycken och då blir det plötsligt en väldigt stor grej ... Framför allt om alla barn ska med. Och framförallt nu med magen i vädret ...

För två helger sedan hade vi faktiskt barnfri middag för tre par och lånade bort Livia. Det var ganska lättvindigt i jämförelse - och alla verkade uppskatta en anledning att skaffa barnvakt. Och så hann man ju prata med folk!

I år fyller jag jämnt! Tror visserligen inte att festen blir av förrän nästa år ... men jäklar vilken fest jag vill/ska ha!

• fru AM

Nu sänder vi en tanke till min vaxade ex-tysk. Namnsdag idag!

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-02-23 11:34:22 följande:
    AM - vi har också mycket middagar hemma och tycker det är skoj att fixa och ordna med meny, vin och allt till men förstår att projektet blir desto större när man har barn.
    Precis - så det var en ren njutning att göra det utan barn inblandade för ett par veckor sedan! En liten snabbis innan t o m !

Ja just det: Torsten!
  • fru AM

Men BS: det kanske är samma tysk? Det kanske bara finns en tysk som heter Torsten!? Heter din kusin Birgit?

• fru AM
    BrudSommar2006 skrev 2009-02-23 12:54:57 följande:
    AM, haha, nej min kusin heter inte Birgit så det måste finnas minst två av dem!
    Eller så är han BIGAMIST!
  • fru AM

Helvaxade Torsten som jag känner är också trevlig. Man måste nog vara det om man ska lyckas hålla uppe ett sådant dubbelliv! Se där ett bevis! (Det skulle ju också förklara att han verkar kunna svenska ibland.)

• fru AM

Cicci: Kolla secondhandskor till Virre på Tant Gredelins Garderob på Karlavägen! Du vet, brevid Kala frukt, mittemot Östra Real! Bästa secondhanden i krokarna!

Eller förresten - vilken storlek behöver han? Hur lång är hans fot? Kom på att Livia växte ur sina svarta "viking" i julas ... Vore ju toppen och jag kan sälja dem vidare billigt!

• fru AM

Äsch - Cicci - såg just att det var stl 23 i Livias urvuxna ... Det var ju den storleken han vuxit ur eller hur?

Tant Gredelins Garderob - spring dit och fynda!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare