Barnkarusellen snurrar vidare
Nu säger även jag godnatt! Dirty sexy money spelas in och avnjutes imorgon eller så (utan reklampauser - när det gäller den serien är jag skrämmande seriös)!
NAtti natti!
Nu säger även jag godnatt! Dirty sexy money spelas in och avnjutes imorgon eller så (utan reklampauser - när det gäller den serien är jag skrämmande seriös)!
NAtti natti!
Frejis: Vad skönt och bra och superkul att ni såg det lilla hjärtat! Kram!
Angående ris till småbarn: tänk vad hela Kinas och Indiens barn skulle må dåligt om det var farligt.
Angående Alvedon: Det är ju så att kroppens försvar mot infektioner är att höja temperaturen så att "angriparna" dör. Vi har tidigare gett Livia Alvedon lite för tidigt s a s men nu insett att infektionen läker ut fortare utan febernedsättande (så länge hon inte blir heltrött och slö och apatisk av febern, eller verkar ha ont någonstans - då får hon Alvedon). Igår kväll och i natt hade hon ganska hög feber. Men vi lät bli att ge henne något och i morse var tempen nästan nere på normal (37,5). Vet inte om hon är fit for fight till i morgon - vi får se hur hon är när hon vaknar efter vilan (så vida hon vaknar innan kl 14 - men måstenämligen ringa innan 14 om barnet ska gå på dagis dagen efter ... Och jag är så lydig ...)
Blivande fru L: Så bra med den korta kön! Det var goda nyheter mitt i allt!
EA: slem låter bra! Håller tummarna!
EA&MJ skrev 2009-02-26 14:07:35 följande:
Liten med Mindre skrev 2009-02-26 14:15:39 följande:
Liten med Mindre skrev 2009-02-26 14:41:28 följande:
Liten med Mindre skrev 2009-02-26 15:30:24 följande:
Godmorgon!
Kan meddela att vår anti-Alvedonkur inte hjälpte på Livia. Fortfarande febrig. Men bara på nätterna. Är inte det konstigt?
Jag är så pälsdjurallergisk att det bara på ett väldigt abstraktplan kan låta mysigt med en katt på magen, fast det börjar ändå killa i halsen av tanken ...
Deffning: Själv håller jag på att "deffa" mig inför upploppet på grav. Två månader kvar. Det innebär tyvärr i mitt fall att jag plötsligt tvångsmässigt äter bullar och bakverk ... Min och sonens matlagningsworkshop har urartat till att enbart handla om godsaker ... Idag ska vi göra hemgjord glass, förmodligen med vit choklad och jordgubbar. Hej och hå!
Idag håller jag bl a tummarna för Iris hos handkirurgen (och att de lyckades lämna det där blodprovet!) samt för att EA fortsätter att vara tantfri ...