• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Cicci: kampanjen är slut! Sista dagen i lördags!

• fru AM

Cicci: var det leveranstid på vagnen eller var det bara att gå och köpa & hämta hem den?

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-03 15:53:36 följande:
    AmJo, men om det var hög koncentration på ögonlocksbehåringen så borde de vara tätare...? Tänk dig giraff! *sveper med fransarna*
    Eller dromedar! Att skydda sig från sandstormarna med!
  • fru AM

Åh Tinga - hade helt missat att du har PCOS! Där ser jag att jag inte kan ställa diagnos genom att läsa innantill på netdoktor

Trodde den smalaste dubbelvagnen var Babytravel Jogger men ska faktiskt kolla upp Urban Jungle nu. Kanske bättre andrahandsvärde på den ...?

• fru AM

start september skrev 2009-03-03 17:16:12 följande:

Hur länge måste man ha syskonvagn tro? Kan en 2,5 åring gå själv/åka bräda?
    Det är ju det jag våndas över ... Livia är prick 2,5 när lillebror kommer. Och vi har fortfarande inte bestämt oss!
  • fru AM

Liten: Vattkoppor har inkubationstid på 2-3 veckor och läker ut på 1-2 veckor!
    Ska genast inboxa BS för att anmäla intresse för vattkoppssmitta!

• fru AM
    kängu skrev 2009-03-04 11:33:28 följande:
    Och nu dödade jag visst tråden
    Nä - det är nog bara lunchdags. Själv håller jag på och färgar håret och springer fram o tillbaka till badrummet
  • fru AM

Kängu: Känner igen det där med att vara extra ressugen när det inte går att resa. Jag FÅR ju faktiskt inte flyga längre ... vilket gör att jag drömmer mig bort ...

Håret blev lite förvånande rödaktigt. Är väldigt mörkbrunhårig i grund och botten - men nu med röda skiftningar. Hmmm känns lite klimakterievarning ...

Nästa steg är att våga gå till frisören och sätta ner foten och kräva någon typ av lång lugg och uppklippt ... Pinsamt nog är den enda kändis jag sett med min önskade frisyr Victoria Silvstedt och henne vågar jag ju inte ta med en bild på ...

• fru AM
    tågjäntan skrev 2009-03-04 14:40:39 följande:
    Nu har vi förstårs en liten här om ca en månad så det blir svårt att åka på ett tag, men drömma kan man ju få göra.Fast jag har ingen aning om vart Maldiverna ligger?
    Coolt ställe att ha frisersalong på. Maldiverna ligger sydväst om Indien skulle man kunna säga.

I övrigt har ni bubblat på så jag helt tappat sammanhanget men jag minns att Frullans föräldrar ska få en liten upplevelsepresent. Detta hotell tittade vi på inför vår romantiska helg för någon månad sedan:
    www.dalarostrandhotel.se/

Förövrigt frullan: syskonvagn: kolla denna tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m28354989-1.html
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare