Barnkarusellen snurrar vidare
Nej - nu ska mumintrollets kusin från afrika ta och sminka sig lite och lägga fram Livia-manualen till barnvakten.
Tjingeling brudar!
Och till Lappis tjejmage: NU UPPFÖR DU DIG!
Nej - nu ska mumintrollets kusin från afrika ta och sminka sig lite och lägga fram Livia-manualen till barnvakten.
Tjingeling brudar!
Och till Lappis tjejmage: NU UPPFÖR DU DIG!
Ser nu på inbjudan att det alls inte är cocktailparty jag ska på utan Chamagnemottagning! O herregud då är jag helt felklädd
EA: Gravvo!
Men EA - så tråkigt! Och konstigt! Om det nu är minus, var är tanten? Stor kram!
Hallå alla. Visst blir man helt vansinnig på katolska kyrkan i brasilianska 9-åringsärendet! Styvfadern behöver bara gå och bikt sig så är han förlåten ... GAAAAH
I övrigt: Nenne vilken produktiv och kreativ helg ni haft Målade ni stolarna också?
Livia fick i lördags morse öron- samt ögoninflammation + hosta från helvetet. Var tvungen att åka till närakuten på Sabbatsberg (för fösta gången i mitt liv) och hon fick penicillin utskrivet - efter första dosen var alla inflammationssymptom som bortblåsta. Så skönt! Vad gjorde man innan penicillinet!?
Nenne: fingrarna slant lite där ... sprttappar ... Kan vara storttoppar jag menade. Eller spritapparat.
MrsB: Segt när man väntar på besked!!! Håller tummarna! Tappa upp ett bad och kryp ner - då ringer det!
Bra tips om minimundus, Grodan. De har ju CareFix-behån där med - mycket billigare än på apoteket.
Och de har dessutom världens bästa gallerfilt för bebisen!!! Rekommenderar!