Barnkarusellen snurrar vidare
Såg annars en annan fin: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/365924
Kan inte låta bli att titta vidare när jag väl börjat på Hemnet ... Ska sluta nu!
Såg annars en annan fin: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/365924
Kan inte låta bli att titta vidare när jag väl börjat på Hemnet ... Ska sluta nu!
Ore: Nya rullar blir det - och eftersom det nu är målarbossen som räknat (och inte tapetaffärsklanten) så blir det rätt antal!
Tror det blir supersnyggt i hallen - när det är klart ska jag be Telis lägga in någon bild i galleriet!
Och där dödade jag tråden med mina utläggningar om bajsvatten ...
Förlåt! Kom tillbaka!
Nej MSW, var bara tvungen att hämta lite kakor till kaffet ...
Jag vill också ha vååår! Det är redan lite härligt att det är ljust på morgonen när man vaknar!
Cicci: den sista hade dessutom ett stort barnsovrum son säkert går att dela av lite så att det blir som två rum på sikt ...
Liten: gillar du inte fisk?
Utedagis: Fanns inget i vår närhet annars hade vi nog valt det. men det slumpade sig så att Livias dagis är ute mest hela tiden ändå. De äter bara lunch och sover inne. Sedan sticker de ut igen (så länge de två utomhusälskande fröknarna är där vill säga. Vikarier håller sig mest inne ...)
Livia verkar lika glad ute som inne. Det gäller att hitta rätt nivå på klädseln, inte för varmt och inte för kallt. Är svårt i början av säsongen och dessutom med första barnet. Även jag hade svårt trots att Livia är andra barnet. Jag mindes helt enkelt inte hur man skulle klä på vintern ...
Angående alla trådbebisar och trådbarn: jag önskar att vi kunde publicera en lista på allas ålder (födelsemånad och år) - jag glömmer hela tiden hur gamla alla är!
Ska vi börja fylla på en lista? (Namn frivilligt)Jag börjar:
A.M.: Livia - november 2006
Liten med Mindre skrev 2009-03-03 10:32:41 följande:
Liten med Mindre skrev 2009-03-03 10:50:20 följande: