• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Goder förmiddag i tråden!

MSW- Stackars dig, krya på dig!

Är Lappis i Barcelona nu? *avis*

Sweet- Mysigt med ny kissekatt! Jag älskar katter men min make är allergisk, därför får jag nöja mig med två hundar

• kängu

Lappis- ändå lite avis eftersom du får åka dit imorgon... Ska ni vara där över helgen?

Liten- jag är också hungrig (nästan rekordtidigt!)

• kängu

Aha, då får ni ha desto roligare i helgen då

• kängu

Godmorgon i tråden!

Vickan- bra gjort med så snabb städning av huset!!!!

Själv ska jag snart iväg på möte med handledarna för min magisteruppsats, alltid lite nervöst... Men det ska nog gå bra.

På Egofronten kan jag säga att jag äääääntligen (efter allt mitt tjat här) beställt en soffa. Och att min mage typ har fördubblats i storlek sedan i måndags.

Blivande FruL- skönt att allt såg bra ut för din del!!

Ha en fin dag allihopa! Det har kommit snö i Götet (!), får väl se hur länge den ligger...

• kängu

Skönt att höra Vickan att även hålor har sina ljuspunkter

Jag sitter och tittar på vår nya lilla tv... Japp vi är nog dem enda som köper en mindre tv än den vi hade... men den är lagom liten för oss! Jag är inget förtjust i tvapparater

Vet att det var en del jag skulle kommentera men kommer inte ihåg det nu

Skickar istället kramar och hoppas alla får en god natts sömn!!!

• kängu

BS- Vet inte vad jag ska skriva mer än att den där läkaren verkar vara en riktigt idiot. Tänker på dig.

• kängu

Freeedag!! Nu har jag varit hos BM och på långlunch med maken. Känner mig sprallig

Ska snart packa upp den nya soffan som kom imorse- Izzie, det blev en helt annan mörkbrun 3 sitssoffa. Ska köpa en fåtölj och fotpall till och sen får det vara bra.

Men först ska jag nog försöka få gjort lite på studiefronten...

• kängu

Nää jag får inget gjort här. Ska koka mig en kopp kaffe och se om den kan få fart på mina slöa hjärnceller....

Vad blev det för vagn Cicci- har du länk? Jag håller också på att kikar lite på vagn (vi har en som vi fått, men det är så kul att kolla )

• kängu

Aha den har jag nog sett när vi var där och kikade! Skönt att du hittat en vagn!

Nu ska jag kasta i mig lite kaffe och försöka få något gjort innan maken kommer hem.

Ha en fin helg alla! Kramar till er allihopa, och några extra till de som behöver dem!

• kängu

Nenne- bort från FL! OM det blir adoption så kommer det att lösa sig med pengar *kramar om*

Vickan- Lördag-renovera, söndag-slappa kanske?

Själv sitter jag och surfar ekonomiska tips på en fredagskväll... låter tråkigt jag vet men försöker förbereda oss inför det nya fattigare livet som snart kommer. Har aldrig tyckt det varit intressant med ekonomi tidigare men börjar tycka det är riktigt kul nu

Jag ska snart gå och lägga mig, är supertrött trots att jag sov middag 2 timmar tidigare idag.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare