Barnkarusellen snurrar vidare
Lapinette
helvetesjävlaskiiiit! Hoppas du får tag på CvL direkt imorgon bitti och så att det vekrligen måste ta tag i detta NU!!!
Lapinette
helvetesjävlaskiiiit! Hoppas du får tag på CvL direkt imorgon bitti och så att det vekrligen måste ta tag i detta NU!!!
Alltså, är det bara här som det är bra väder eller? Vi bakade två sorters piroger i morse och kom hem för en stund sen efter en lagom promenad till förmodligen kommunens högsta berg, säkert 100 m ö h... Men som bergsget man är så funkar allt. Inatt kom det ytterligare över 2 dm snö så det var pulsning som gällde de sista 600 meterna i skogen. Knähögt på mig, förmodligen till fotknölarna på AM. Eller puslning blev det hela vägen eftersom de tydligen inte plogar på helgerna här. Fast det är bara på helgerna det snöar....
Jag har inte fattat det där emd Nattsson, var dfet verkligen så?
BS typiskt med Iris!
Ja, håller med om melodifestivalen. Alltså, oftast är inte kvantitet = kvalitet. Det vore ju nåt om de kunde inse det och inte mjölka ut allt de kan från titare som måste rösta om och om igen, eller dåliga låtar som man sen iaf måste höra på radion. Och att det ska röstar hur många gånger som helst innan det är klart, aaaah vi orkade inte kolla för till slut fattade vi inte vem som vann vad, dueller hit och chanser dit och pris från en internationell jury... nej, där kollrade de bort oss iaf *gäsp*.
Hade ont i magen igår kväll så ÄL måste vara nu. Attans! Då får de inte hjälp förbi den trånga passagen som de så väl behöver, de tappra grabbarna!
jaaa, varm choklad är ju givet. Här är det -5 och säkert över halvmetern på tomten (säg samma mening runt jul - läskig tomte som har så lång när det är så kallt...)!
Jag vet inte om det hinns emd någon insemination imorgon. Jag ska ju göra VUL på morgonen men då måste ju maken dit och lämna prov och sen måste jag dit igen efter att de tvättat satsen, vet inte hur det funkar med deras planering. Men vi får väl se, jag har ingen koll så det är möjligt att jag inte avlossat något än.
Tinga/Koko
Usch, vad drygt när det bara tar om hela tiden. Hoppas ni kryar på er snart! Jag är fortfarande helt otäck i näsa och svalg med en massa äckligt grönt slem så jag ska nog inte träna på ett bra tag framöver. Fast Tinga, här går det inte att springa ute, det kom underkylt regn i går eftermiddag så det är snorhalt under lössnön.
Tack grodan!!
Man blir ju hemmablind!
Hmmm. kanske ska lämna in skidorna på lite service, den där gamla vallatejpen med 4 dl granbarr går nog inte bort utan våld...! Sen kan jag maila dig bildbevis på en tur!