-
WHAT?!?! Måste fråga maken... Han var rätt lång, va? Alltså, jag säger ju det. Jag är hopplös!!! Jag lovar att P skulle känna igen honom om vi skulle gå på stan (ja, han är otäck!) men jag är totalt idioto på ansikten... Förlåt! Säg inget!!!Piggelin1 skrev 2009-02-06 14:46:45 följande:Nenne - men han var ju med när Telis & jag kom gående Jag vågar nog inte tala om för honom att du inte minns honom, då tror han att han är alldeles osynlig...
-
Sympatimuttrar!!Lapinette skrev 2009-02-06 14:51:13 följande:Och maken messade precis och talade om att våra vänner i Österrike ska ha sitt andra barn i maj. Hon var gravid med första när de gifte sig 1 år efter oss! Hon är i min ålder och han är typ 50! Kan inte låta bli och tycka att livet är allt bra orättvist.
-
nej, han kommer jag ju ihåg iaf, han var jäääättelång! Från min vinkel iaf. Och hade gul t-shirt och glasögon. Eller?!?!?Lapinette skrev 2009-02-06 14:55:14 följande:nenne - undrar om du inte tänker på BS man (lång). Han var ju också med.
Hr ett vagt minne att vi sa hejdå till någon där vi möttes i en grusrondell... -
Usch jag vet precis hur den känslan är.Lapinette skrev 2009-02-06 14:56:43 följande:Näh, nu blev jag faktiskt bitter. Brukar inte bli det och hatar den känslan... men nu är jag en riktig citronvaginagumma! Just NU tycker jag att livet är orättvisst, att ALLA blir gravida utom jag!
-
Liten med Mindre skrev 2009-02-06 14:59:15 följande:
nenne - skulle behöva din mans minne. En tjej har hälsat flera gånger på mig på gymmet, som att hon är mer än någon som har kört mina pass. Men jag kan inte placera henne någonstans, vare sig som cykel-kollega eller annan tidigare kollega, vän eller någonting. Och nu har det gått för lång tid för att jag ska våga fråga. Hon hälsade så självklart första gången, och då blev jag så överraskad. och på den vägen är det. Nästan så jag smyger in o kikar att hon inte är där.ja, sannerligen jag med. Jag har däremot blivit en fena på att hålla god min, men risken att bli påkommen är överhängande... -
sist vi gjorde insemination så fick jag aladåb ... tror på måndagen och på onsdagen gjordes VUL och då fick jag order att ta sprutan så blev jag inseminerad dagen efter. Men nu är det bara fredag så tänk om det är försent!? Fast det var ändå inte riktigt aladåbALADÅB utan mer föråkare. Men det kna ju å andra sidan vara positivt för jag har inte sett ngåon aladåb alls på flera månader känns det som.
-
Mannen fick fatt på mig En kompis hade fått en son idag, sin andra. Tjoho. Samma kille frågade tidigare i veckan om inte vi... ehhh jaa hade några planer framöver....? Jamen hallå, vi vet att du gärna vill att vi ska ha barn och jag lovar, det vill vi också. Men när det hände kommer vi att säga det. Stort. Tänk vepa på globen, eller nåt.
-
EA&MJ skrev 2009-02-06 15:06:08 följande:
Nenne-jag fick ingen aladåb när jag åt Pergon, bara en massa snigelslem så fort man ens tänkte snuskiga tankar kändes det som. Aladåberna såg jag nog senast i höstas tror jag.....så jag tolkar inte aladåbernas förekomst till att ÄL kommermina aladåber har alltid varit grande fram tills för några år sen, nu är det lite si å så. Vet inte egentligen varöfr det ens ska vara olika, och vilket som är bäst. Stor aladåb-water-touch, eller bara snigelspår. -
EA&MJ skrev 2009-02-06 15:08:05 följande:
Känner igen känslan Nenne just nu är mitt favoritsvar, det kommer när det kommerjo fast han vet att vi håller på och försöker (säg dem som inte vet, suck...) så man tycker ju att han borde hålla käft. -
EA&MJ skrev 2009-02-06 15:09:43 följande:
Bara irriterande när det varierar månad från månad tycker jag, varför kan inte kroppen bestämma sig för hur den ska visa ÄL????Lysknapp på magen!!!!