Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

ja, därför ska man inte gifta sig före man får barn, just för att folk känner att de måste hålla koll på en...

• nennesjuttioåtta

jag börjar också få panik över att de som fick barn ifjol av mina kompisar, säkert blir på tjocken före mig - igen (jag vet, ingen tävling, men ni fattar nog hur jag menar)... Hallå, jag började ju ett år före er!!! Låt det bli min tur för helvete!

• nennesjuttioåtta

Nä, jag kan inte heller hålla tyst, det är ju så skönt att få prata av sig det! Men jag (vi) har blivit bättre på att tillägga att vill jag prata om det så är det jag som tar upp det. De behöver inte fråga hur det går. Men gärna hur man mår. Men det glömmer folk bort.

• nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2009-02-06 15:15:29 följande:
    Hej igen!Nenne - mannen är lika lång som jag, typ 171-172 cm, Så inte sådär jättelång Fast det är klart, du var väl ganska kort (minns jag rätt?), så då kanske han är lång i dina ögon Om ni kommer till Götet, kan du få chans att se honom igen!
    Vafasen, då är ju P längre och han som är kort! Jag är ju jättelång, hörru! Hela 162! Men känner mig som 170 minst!
  • nennesjuttioåtta

Får se om det trillar ner någon polett i Götet sen...

• nennesjuttioåtta

Men en del ser ju ut som vemsomhelst också, och hur lätt är det då att veta om det är just den personen som man känner, eller ngåon som bara råkar se ut som någon men eftersom den inte kollar igenkännande på en tillbka borde det inte vara den eller NU kollar hon men neeeej inte kan det väl va Nä eller jo kanske ändå.

ÅÅÅÅh när ska vi börja med namn-tatueringar i pannan?

• nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2009-02-06 15:24:08 följande:
    Eller så mailar jag en bild på honom till dig?!Hmm, har jag din mailadress??
    JAAA!! jag vet inte... har du?
  • nennesjuttioåtta

BS
    Jag minns dig!
    Du såg exakt ut som på kortet i galleriet!
    Jag tror ju att folk aldrig kommer ihåg mig eftersom jag inte kommer ihåg folk... Blir ju också pinsamt efterosm jag ses som stram då. P blir lite frustrerad när han ska förklara vem den och den var "men hallå, du satt ju bredvid honom hemma hos M i fredags!" Jag: "Vaa?!?! Jahaaa såg han ut så där, jag fick för mig att han var blond"

• nennesjuttioåtta

BS
    Hahah min MAN är med på FB. Jag kan kolla genom hans fejja!

• nennesjuttioåtta

BrudSommar2006 skrev 2009-02-06 15:32:11 följande:

Åh, tack Nenne!Hej så länge.
    BS
    Ja, du anar inte vilken ära det är.
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare