Barnkarusellen snurrar vidare
Ja maila dem så slipper du fundera på om de har ledigt eller inte...kanske är ett populärt hotell över sommaren
Ja maila dem så slipper du fundera på om de har ledigt eller inte...kanske är ett populärt hotell över sommaren
Även Royal är fullt till trådträffen men nu har vi ändå bokat First så det får bli bra (säger snålisen som aldrig har betalt så mycket för en natt på ett hotell)
Ohhh de såg ju nice ut
Vad är "grandlit"??
Lycka till Lappis!
Svårt att veta ibland vad man egentligen får för pengarna när man bokar hotell och inte varit där innan
Liten-min chef hade fått dåndimpen om jag tillsammans med mina andra två kollegor plussat i höstas, för det hade inneburit att 3 av 10 hade gått på mammaledighet nu i vår
Mrs B-jag har för lite tålamod till att leta hotell så det blev First G efter lite rundringningar
Ska bara boka tåg upp med, tvekar på om vi ska vara uppe till tolv eller ännu tidigare....
Lappis-hurra för en duktig läkare äntligen! Kan förstå att det måste vara jobbigt att ha det så här så länge men nu är ni förhoppningsvis på rätt väg iaf
Frullan-jobba inte för mycket bara
Städhjälp skulle jag inte kunna tänka mig att ha i dagsläget, vill inte ha någon som rotar runt bland våra grejor och donar. Men kanske ändrar inställning när/om barnen kommer.
Mrs B-starkt av dig att orka ta tag i vikten
Här har det blivit några dagar med "onyttigt" när det varit kalas om ont om tid på kvällarna.
Lappis-hur högt ska värdet vara för att räknas som "högt"?
Kroppen borde ju inte kunna släppa ett ägg till om den samtidigt tror den är gravid, hemskt lustigt.